Skip to main content

Sinds enkele maanden maken we gebruik van Netflix. Met enige regelmaat werkt dit niet helemaal naar behoren. Het rondje loopt heel langzaam op naar 8% en blijft dan hangen of loopt wel snel op naar 99% en we horen de serie al beginnen die we kijken maar we zien niets of de serie begint maar we hebben geen geluid. Vaak moeten we de tv ontvanger dan uitzetten en weer aanzetten. Soms tot meerdere keren toe. Vervelend!

We hebben de software op de tv ontvanger al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat levert geen verbetering op. We overwegen wel om de tv ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen maar zijn dan bang dat we al onze opnames kwijt zijn

Je kunt hem probleemloos resetten. De opnames staan online bij KPN, niet op uw kastje.


Hi Haber, welkom op het forum. 

Als je de software al hebt verwijderd verwacht ik niet dat een fabrieksreset zal helpen. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox, rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in je stopcontact? Heb je dit probleem ook op je andere ontvanger? 

Ik hoor het graag van je. 

 


Haber, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Inmiddels werkt Netflix weer naar behoren. Het enige probleem dat we nog met regelmaat hebben is het volgende: na het bekijken van een film of een aflevering in Netflix gaan we vaak terug naar het reguliere tv kijken. Heel vaak hebben we dan geen geluid. We lossen dit op door tv en tv ontvanger uit te zetten en weer aan.

Onze tv kastjes zitten overigens rechtstreeks op het modem aangesloten (er zit wel een expiria wifi adapter tussen beide in


Dat is inderdaad best raar. Dit probleem heb je op beide televisieontvangers en dus ook 2 verschillende televisies?Â