Skip to main content
Vraag

Problemen met nieuwe TV-app, traag zappen en ontbrekende functies

• 17 januari 2025
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

De nieuwe TV app valt hier niet in de smaak. We missen het menu dat je naar beneden kan drukken en de andere tv zenders kan zien. Daarnaast worden wij regelmatig uit de app gegooid. En als we willen zappen gaat dit heel er langszaam.

8 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 17 januari 2025

Ik vermoed dat je de smart-TV+ app bedoelt. Ik denk ook dat jij de twee grootste pijnpunten van de smart-TV+ app benoemt.

Het trage switchen van zender is inderdaad een vervelend probleem en heeft vast en zeker de aandacht van het developmentteam. Ook het ontbreken van de "minigids" staat hoog op de prioriteitenlijst van het developmentteam en ik verwacht dat deze functionaliteit spoedig gerealiseerd zal gaan worden.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16248 reacties
  • 21 januari 2025

Welkom op de community ​@CMdK. Dat zijn inderdaad punten waar aan wordt gewerkt. Je zegt ook dat je regelmatig uit de app wordt gegooid, wat moet ik me daar bij voorstellen? Wanneer gebeurt dat precies, is dat als je iets doet? Op wat voor apparaat (merk en model) kijk je precies?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 maart 2025

Sinds de nieuwe KPN app is het niet meer omlaag kunnen drukken de andere zenders te kunnen zien een groot gemis.

Daarnaast gebeurd het ook regelmatig dat we uit de app worden gegooid en zitten we weer in het hoofdmenu van de tv

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@CMdK, zoals je ziet hebben we je nieuwe topic met je bestaande topic samengevoegd. Het is niet handig om 2 topics over hetzelfde te maken. De vragen die we hier hadden gesteld heb je zo te zien nog niet beantwoord. Zou je dat kunnen doen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 maart 2025

Als wij tv via de kpn app aan het kijken, dan worden we uit de app gegooid en komen we weer terecht in het home scherm van de tv.

We hebben een Sony tv.

Jasper van KPN
Moderator

Welke versie van de app heb je op jouw Sony TV staan ​@CMdK? De laatste versie heeft specifiek voor dat probleem verbeteringen: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

We hebben de laatste update. En het probleem komt nog steeds voor.

Jasper van KPN
Moderator

Duidelijk, dan lijk je iets anders te hebben, waarvoor een update nodig is. Daar wordt aan gewerkt, en als die beschikbaar is delen we dat in Product Updates.

Reageer