Skip to main content

Ons abonnement met streamen bij internet gebruik om kpn tv+ heeft met live kijken geen enkel probleem als we op de camping zitten maar bij opgenomen programma's gaat het "in the cloud"  om de paar minuten mis. Beeld blijft staan, moet ververst worden en soms zelfs dat de chromecast opnieuw opgestart moet worden en alsnog weer naar het punt te komen waar we waren gebleven.

Wie weet wat, en hoe dit voorkomen kan worden, of is dit niet te voorkomen, door het massale internetgebruik in 4G en 5G.

Hi @Frank.1969, ik denk ook graag mee. 

Als Live kijken wel goed gaat zou dit ook moeten werken. Welke toestel gebruik jij? En werkt het wel als je niet aan het casten bent? Dus op je telefoon of tablet zelf een opnamen aan het kijken bent? 


Hi @Frank.1969, ik denk ook graag mee. 

Als Live kijken wel goed gaat zou dit ook moeten werken. Welke toestel gebruik jij? En werkt het wel als je niet aan het casten bent? Dus op je telefoon of tablet zelf een opnamen aan het kijken bent? 

Ik kijk op een Samsung Galaxy A35. Dan gaat het wel goed merk ik op mijn telefoon.


Dan is de stream in ieder geval goed en ligt het ergens aan de koppeling tussen de Samsung en de Chromecast. Zou je de Chromecast willen resetten en daarna opnieuw willen koppelen? 


Reageer