Skip to main content
Vraag

Problemen met seriematig opnemen van BBC NL

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Series opnemen bij mn BBC-NL gaat vaker niet dan wel goed. Lijkt te maken te hebben met vreemde nummers van de afleveringen. Je hebt bv seizoen 1 afl 1 en 2 en daarna een afl met een heel ander soort nummer bv afl 1005. Uiteindelijk staan er dan teveel of te weinig afleveringen voor een seizoen opgenomen met soms dubbele afleveringen met verschillende codes en helaas vaak ontbrekende opnames.

De titels van afleveringen zijn soms ook niet kloppend met de beschrijving die erbij staat. Een compleet ratjetoe om dan later te proberen de afleveringen op volgorde te kijken.

In de tv-gids staan ook die verkeerde codes of soms zelfs helemaal geen

aflevringnummer, waardoor het ook een heel gepuzzel is handmatig de juiste aflevering alsnog te laten opnemen.

Op dit moment speelt het bij Lynley, ondanks dat ik geprobeerd heb afleveringen handmatig extra toe te voegen heb ik waarschijnlijk afl. 3 gemist. Aflevering 6 die normaliter komende week zou moeten worden uitgezonden is niet te vinden in de tv-gids.

Deze serie is niet via de app te kijken.

Ben neem ik aan niet de enige met dit probleem, graag een oplossing want zo heb je niets aan de optie serie-opnames.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@Mirjam283 welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk niet heel handig. We krijgen dit soort signalen meer en we hebben jouw feedback intern doorgezet zodat gecommuniceerd kan worden naar de leverancier van de gidsgegevens.  

Mocht je een fout vinden in de gegevens van de gids dan kan je die proactief melden in het volgende topic: