Skip to main content

ondanks de vele tips op deze community heb ik nog steeds geen oplossing en wordt de lijst met issues langer. mijn TV en TV ontvanger springen spontaan aan. Na speuren hier heb ik het wel kunnen stoppen maar hierdoor kan ik de eco stand dus niet meer gebruiken. Beetje vreemd? aangezien het alleen beneden gebeurt en bij het kastje boven is er niets aan de hand. Hoe kan ik mijn ecostand weer gebruiken. Daarnaast heb ik een nieuwe afstandsbediening gekregen welke onmogelijk de bluetooth verbinding maakt, alleen de reguliere. ook dit alleen beneden? En vervolgens is deze week al tot 3 x mijn netflix opgestart zonder geluid. En jawel, ook dit alleen beneden…. Boven werkt vlekkeloos. Netflix zet ik dan weer uit, ga de ontvanger herstarten en dan  marcheert t weer maar het begint nu toch wel een lijstje te worden? Iemand de oplossingen? Dank je alvast!

Hoi ​@Stp, het spookt beneden lijkt het wel. Dat zijn rare dingen die je daar ervaart. Het is zo moeilijk te zeggen waar het door komt, het kan iets zijn wat het signaal beïnvloed of het kan de ontvanger zelf zijn. Als ik je goed begrijp heb je meerdere TV+ Boxen van ons. Zou je beide boxen eens van plek kunnen ruilen? Ik ben benieuwd of het dan mee gaat met de ontvanger, of dat het spoken beneden blijft, maar met andere ontvanger.

1. Welke KPN tv ontvangers heb je? 
  2. Hoe zijn ze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

We hebben boven en beneden de arris Vip5202. Beiden met super wifi punten met een Expedia box verbonden. Tot nu toe nooit problemen en nu ook alleen beneden 

@Jasper van KPN dat gaan we proberen 👍🏽

Is het mogelijk om met een vaste UTP kabel te verbinden (zonder iets ertussen)?

Dat zou ideaal zijn en je probleem oplossen.

Op de Experiabox wordt WIFI uitgeschakeld bij gebruik van de Super WIFI boxen.

Je hebt er dus in dit geval 3 nodig.

1 met UTP verbonden op de Experiabox

2 met UTP verbonden op de Arris VIP 5202

@joop2011 helaas geen optie… het heeft ook gewoon 3 jaar prima gemarcheerd 

Laten we eerst kijken wat het van plek wisselen doet, als het met de ontvanger mee gaat staat het los van de verbinding op die plek. Als de andere ontvanger op dezelfde plek hetzelfde doet, dan zou het wel zoiets kunnen zijn.

Reageer