Skip to main content

Beste,

 

Al een aantal weken/maanden ervaar ik problemen met de TV app op mijn Samsung en LG tv's. In de woonkamer gebruiken we de KPN TV+ box en die werkt prima en er komen nu steeds meer updates die het gebruik echt verbeteren. Op de TV app zijn ook updates doorgevoerd die het gebruik redelijk gelijk maken aan de TV+ box, maar:

  • Favorieten worden niet tussen de verschillende apps (LG, Samsung en TV+ box) gesynchroniseerd;
  • TV gids weergave als op de TV+ Box ontbreekt in de App, dat zou echt mooi zijn als die daar ook op komt.
  • Alleen een weergave van de Favorieten kanalen, op beide apps, als je op de knop naar beneden drukt is echt een gemis.

Ben benieuwd of hier nog aan gewerkt wordt?

Hallo @Slontje, hebt u de nieuwste versie van de app (KPN+) al geïnstalleerd? Daarop is de gids hetzelfde als op de ontvanger. 

Hier kun je ook alleen de favoriete zenders weergeven. Ook in de gids dus, zoals dat met de ontvanger inmiddels ook mogelijk is.

Als het om de apps op de Samsung en LG zelf gaat is het nog wel een beetje experimenteel. Maar wellicht het proberen waard.


Hallo @Slontje, hebt u de nieuwste versie van de app (KPN+) al geïnstalleerd? Daarop is de gids hetzelfde als op de ontvanger. 

Hier kun je ook alleen de favoriete zenders weergeven. Ook in de gids dus, zoals dat met de ontvanger inmiddels ook mogelijk is.

Als het om de apps op de Samsung en LG zelf gaat is het nog wel een beetje experimenteel. Maar wellicht het proberen waard.

Die is er dus ook … hmmm dat is niet duidelijk dan voor de meeste gebruikers… staat ook niet in de lijst van de LG en Samsung duidelijk. ik ga eens kijken.


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. Ik heb dat op de Chromecast (nieuwste model) gedaan, of het via een Samsung danwel LG kan weet ik niet. Wel verkeert-ie nog in een experimentele fase, @Slontje.


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. Ik heb dat op de Chromecast (nieuwste model) gedaan, of het via een Samsung danwel LG kan weet ik niet. Wel verkeert-ie nog in een experimentele fase, @Slontje.

net gedaan en daar is het nog gewoon de KPN iTV app. helaas 


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. Ik heb dat op de Chromecast (nieuwste model) gedaan, of het via een Samsung danwel LG kan weet ik niet. Wel verkeert-ie nog in een experimentele fase, @Slontje.

net gedaan en daar is het nog gewoon de KPN iTV app. helaas 

😪


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. 

Er is nog geen smart-TV+ app van KPN beschikbaar voor WebOS, Tizen en Android TV.

De KPN TV+ app voor de Android telefoon en tablet is een tijdje beschikbaar geweest Play Store voor de Android TV maar dat is sinds versie 01.36.00 niet meer het geval.


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. 

Er is nog geen smart-TV+ app van KPN beschikbaar voor WebOS, Tizen en Android TV.

De KPN TV+ app voor de Android telefoon en tablet is een tijdje beschikbaar geweest Play Store voor de Android TV maar dat is sinds versie 01.36.00 niet meer het geval.

Dat vermoeden had ik inderdaad al. maar zou toch mooi zijn als de iTV app ge-update/vervangen wordt zodat de apps met elkaar praten… nu moet je op elke plek alles steeds weer opnieuw instellen en is er een andere kijk ervaring doordat menus allemaal anders zijn.


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. 

Er is nog geen smart-TV+ app van KPN beschikbaar voor WebOS, Tizen en Android TV.

De KPN TV+ app voor de Android telefoon en tablet is een tijdje beschikbaar geweest Play Store voor de Android TV maar dat is sinds versie 01.36.00 niet meer het geval.

Dat vermoeden had ik inderdaad al. maar zou toch mooi zijn als de iTV app ge-update/vervangen wordt zodat de apps met elkaar praten… nu moet je op elke plek alles steeds weer opnieuw instellen en is er een andere kijk ervaring doordat menus allemaal anders zijn.

De smart-TV app zal ook vast wel een keer vervangen worden door een smart-TV+ app.

Persoonlijk vind ik de look en feel van de huidige smart-TV app al behoorlijk overeenkomen met die van de TV+ Box maar ik heb alleen ervaring met de smart-TV app op Android/Google TV.

Ik ben er juist geen voorstander van om bijvoorbeeld de favoriete zenders te delen tussen de TV+ Box en de smart-TV apps. Het kan best zijn dat je op de televisie in de slaap- of kinderkamer hele andere favoriete zenders wilt instellen dan op de televisie in de woonkamer.


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. 

Er is nog geen smart-TV+ app van KPN beschikbaar voor WebOS, Tizen en Android TV.

De KPN TV+ app voor de Android telefoon en tablet is een tijdje beschikbaar geweest Play Store voor de Android TV maar dat is sinds versie 01.36.00 niet meer het geval.

Dat vermoeden had ik inderdaad al. maar zou toch mooi zijn als de iTV app ge-update/vervangen wordt zodat de apps met elkaar praten… nu moet je op elke plek alles steeds weer opnieuw instellen en is er een andere kijk ervaring doordat menus allemaal anders zijn.

De smart-TV app zal ook vast wel een keer vervangen worden door een smart-TV+ app.

Persoonlijk vind ik de look en feel van de huidige smart-TV app al behoorlijk overeenkomen met die van de TV+ Box maar ik heb alleen ervaring met de smart-TV app op Android/Google TV.

Ik ben er juist geen voorstander van om bijvoorbeeld de favoriete zenders te delen tussen de TV+ Box en de smart-TV apps. Het kan best zijn dat je op de televisie in de slaap- of kinderkamer hele andere favoriete zenders wilt instellen dan op de televisie in de woonkamer.

daar hebben ze ook de verschillende profielen voor!


Ja, ik heb hem wel kunnen downloaden...zoeken op KPN TV+. 

Er is nog geen smart-TV+ app van KPN beschikbaar voor WebOS, Tizen en Android TV.

De KPN TV+ app voor de Android telefoon en tablet is een tijdje beschikbaar geweest Play Store voor de Android TV maar dat is sinds versie 01.36.00 niet meer het geval.

Dat vermoeden had ik inderdaad al. maar zou toch mooi zijn als de iTV app ge-update/vervangen wordt zodat de apps met elkaar praten… nu moet je op elke plek alles steeds weer opnieuw instellen en is er een andere kijk ervaring doordat menus allemaal anders zijn.

De smart-TV app zal ook vast wel een keer vervangen worden door een smart-TV+ app.

Persoonlijk vind ik de look en feel van de huidige smart-TV app al behoorlijk overeenkomen met die van de TV+ Box maar ik heb alleen ervaring met de smart-TV app op Android/Google TV.

Ik ben er juist geen voorstander van om bijvoorbeeld de favoriete zenders te delen tussen de TV+ Box en de smart-TV apps. Het kan best zijn dat je op de televisie in de slaap- of kinderkamer hele andere favoriete zenders wilt instellen dan op de televisie in de woonkamer.

daar hebben ze ook de verschillende profielen voor!

Maar dan moet je wel favoriete zenders per profiel in kunnen stellen en dat is in de huidige KPN TV+ app voor telefoons en tablets niet mogelijk. Wat mij betreft hebben die profielen in de huidige vorm nauwelijks toegevoegde waarde. Tevens zal dan aangegeven moeten kunnen worden of voor een profiel de favoriete zenders gedeeld moeten worden met de TV+ Box en de smart-TV+ app (zodra deze er is).