Skip to main content

Ik hoop dat er nu eens een einde komt aan die problemen met het KPN TV+ kastje.

Ik heb nu bijna een jaar dit kastje en zelfs na de bijna wekelijkse software update is het nog steeds niet goed.

Als ik te snel klik op de afstandbediening loopt het kastje vast en gaat herstarten en komt terug met beperkingen, moet dan de voeding eraf halen en er weer op en dan doet het kastje het weer, misschien handig een aan en uit knop erop maken dan hoef ik niet telkens het stekkertje eruit halen, ben van plan de voeding maar op een remote stopcontact aan te sluiten dat is handiger, bijna dagelijks moet ik het herstarten, ook valt het geluid regelmatig uit. Heb een kennis en daarbij komt telkens VERVERVERSEN in beeld en dan moet ook de stekker eruit en er weer in. Ben ook telkens bang na een software update of alles nog wel werkt komt ook voor dat er dan weer andere problemen zijn.

Ging van Ziggo met het kleine problemen kastje naar KPN ook met een klein kastje maar ben er niet veel mee opgeschoten en er zeker nog niet echt gelukkig mee.

KPN los het eens een keertje op, wel de prijs verhogen maar met de kwaliteit is het droevig gesteld.

Hi @Haceve, ik denk graag mee. 

Mag ik als eerste vragen hoe de TV+ ontvanger is aangesloten? Via WiFi, of een kabel? Heb je de ontvanger ook eens helemaal gereset? 


Ik heb de KPN wifi versterker aangesloten met een UTP kabel op het modem, 5 mtr.

De wifi versterker staat 3 mtr van het TV kastje af en communiceert via wifi met de versterker


En welke versterker heeft u want dat werkt alleen met de superwifi 2.


@Haceve 

 

KPN maakt zelf geen apparatuur.

Voor het idee van een schakelaar moet je bij Sagemcom Frankrijk zijn.

 

Maar als dit probleem zich al een jaar voordoet, heb ik eerder het vermoeden dat jouw Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) niet goed is (lees defect is).

Bel eens gratis 0800-0402 en vraag of ze hem willen omruilen.

 

En welke WIFI repeater van KPN heb je? 

En welke Experiabox of Box12? 


Reageer