Skip to main content

Ik heb 2x de HDMI HMB 2260 Arcadyan ontvangers, deze geven beiden heel veel storingen zoals beeld dat stil valt, eerts een zender verder en weer terug. Opnames die als je wilt doorspoelen niet stoppen wanneer je dat wilt. Ook geplande opnames die niet zijn opgenomen komt voor. Radiozenders die soms 2 door elkaar zitten moet je eerst weer een verder en weer terug. Het is echt ergerlijk en dit is al tijden aan de gang. Beide ontvangers gereset, herstart, kabels gecontroleerd. Hopelijk wil KPN deze voor mij vervangen door 2 nieuwe we betalen toch voor goede ontvangst zonder ergernis lijkt mij??? KPN u heeft nu mijn ID dus u heeft dan ook mijn adres a.u.b. 2 nieuwe ontvangers sturen, dan stuur ik u de oude retour. met vriendelijke groeten Piet van der Putten

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@tiepper 

Het is een klanten help klanten forum.

Dus ik heb geen gegevens van u (gelukkig)

Ik ben net zoals u klant bij KPN.

 

Ik dacht dat de voorraad van de Arcadyan HMB 2260 op was.

Het is ook ondertussen al een aardig oud beestje.

 

Bel gratis 0800-0402

 

Wil je de nieuwste KPN tv ontvanger, dan kan je ook meteen je abonnement omzetten naar KPN tv+

Dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) 

Dat is een Android media box.

Ik kan hem aanbevelen, maar er zijn mensen (zie verder op dit forum) die er problemen mee hebben.


Ik ben eerlijk gezegd best tevreden met het huidige abonnement, maar nieuwe ontvangers ter vervanging van zoals u stelt oudere beestjes zou al veel doen.


Ik ben eerlijk gezegd best tevreden met het huidige abonnement, maar nieuwe ontvangers ter vervanging van zoals u stelt oudere beestjes zou al veel doen.

 

Helaas kan dat alleen als je je abonnement omzet naar KPN tv+

Meestal ben je goedkoper uit.


Als je naar TV+ over wilt stappen @tiepper moet je wèl contractvrij zijn met je huidige thuisabonnement.

Einde contractdatum kun je in MijnKPN terugvinden.

 


Beste @tiepper, het klopt wat hierboven wordt gezegd: als je jouw ontvangers om wilt ruilen, kan dat alleen als je over gaat naar de nieuwe TV+ Boxen met bijbehorend abonnement. Dat gezegd hebbende: jouw tv-ontvangers moeten natuurlijk wel gewoon goed werken. Uit jouw verhaal maak ik op dat dat niet (altijd) het geval is. Je kunt sowieso eens bellen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen met je kijken naar wat er aan de hand is en evt. een tv-ontvanger omruilen als blijkt dat deze niet meer (goed) werkt. 


Reageer