Skip to main content

Ik wilde digitale tv van KPN nemen, maar mijn abonnement voor dit adres staat niet in de lijst. Ik heb KPN gevraagd hoe dit kan en het antwoord was dat ik mijn vraag hier moest stellen. Dus hierbij: waarom staat een deel van mijn abonnementen niet in de lijst in de app?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hoi @Lau86! Welkom op ons forum. 

Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Je wilt graag jouw abonnement aanpassen en interactieve tv toevoegen aan een bestaand internetabonnement. Als je inlogt in de app van Mijn KPN zie je echter het internet abonnement niet staan, waardoor je geen wijzigingen kunt doen. Klopt dat, of is de situatie anders?

Het kan zijn dat jouw abonnement niet gekoppeld is aan jouw KPN ID. Dit kan alleen via website van Mijn KPN. Je kunt daar inloggen en dan kun je vervolgens jouw thuis-abonnement toevoegen onder het kopje ‘Producten’. Wanneer dit eenmaal gekoppeld is kun je het abonnement ook terugvinden in de app. 

Kom je hiermee uit de voeten? Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden. 


Reageer