Skip to main content

Per ongeluk een verkeerd profiel aangemaakt. Hoe kan ik dit verwijderen?? 

Er zit nu een kinderslot op maar we hebben geeneens kinderen :(

Hoi @Beehrtje .  

Profiel verwijderen kan zoals op het screenshot aangegeven. .  pincode is die bij je abo hoort.  Hopelijk lukt het daarmee

Succes!


Per ongeluk een verkeerd profiel aangemaakt. Hoe kan ik dit verwijderen?? 

Er zit nu een kinderslot op maar we hebben geeneens kinderen :(

Bedoel je dat het "Ouderlijk toezicht" aan staat op jouw hoofdprofiel.

Zo ja, dan staat deze nu ook aan op jouw TV ontvanger(s).

Als het goed is kan je die ook weer uit zetten binnen de app. Lukt dat niet?


@Erwin van KPN, Het hoofdprofiel kan je niet verwijderen, alleen het tweede en volgende profiel kan verwijderd worden.

Bij het hoofdprofiel wordt die optie niet gegeven.

 


Misschien is een screenshot wel handig, @Beehrtje .  Of meer informatie. Nu is het een beetje gokken


Dank voor het antwoord. 

De geleverde pincode doet het helaas niet. En als ik een nwe aanvraag ben ik bang dat de tv ook op kinderslot gaat  ..


 


En ter aanvulling. Op de tv staat t ouderlijk toe,icht niet aan!


De pincode is dezelfde pincode als die ook op jouw TV ontvanger actief is. Deze kan je via MijnKPN ook aanpassen.

 


@Beehrtje  is het gelukt met dezelfde pincode die je voor je vaste tuner gebruikt? Als je een nieuwe wil kan dat via deze link:

 

deze kun je aanklikken. als je pin niet werkt:

Pincode KPN TV: via Servicetool of TV menu | KPN


Helaas. Het lukt niet. 

Als ik een nwe pincode aanvraag ben ik bang dat de tv ook een kinderslot krijgt. Nu heeft ie dat niet en dat willen we graag zo houden!! 

Vreemd dat ik een profiel niet helemaal kan verwijderen. 


Als ik een nwe pincode aanvraag ben ik bang dat de tv ook een kinderslot krijgt. Nu heeft ie dat niet en dat willen we graag zo houden!! 

Het veranderen van de pincode zal niet leiden tot het aanzetten van het kinderslot.

 

Vreemd dat ik een profiel niet helemaal kan verwijderen. 

Het primaire profiel kan je niet verwijderen. Dat is ansich ook wel logisch want zonder een profiel werkt de app niet.


Reageer