Skip to main content
Beantwoord

Profiel wisselen in KPN TV+ app

• July 21, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik gebruik de KPN+ TV app. 

Er zijn 2 profielen. 

Profiel1 is nu het ‘hoofdaccount’  en kan ik niet verwijderen

Profiel 2 is een ander account en kan ik evt wel verwijderen (maar wil ik niet).

Ik wil profiel 1 en 2 ‘omwisselen’ zodat ik het (nieuwe) 2e profiel kan verwijderen.

Het lukt mij echt niet, wie kan helpen?

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen

Hallo ​@Joentje82 

Waarom zou je her eerste profiel willen verwijderen? Klinkt alsof je maar 1 profiel wilt hebben, dus kun je dan het eerste profiel niet instellen zoals je wilt en dan het tweede profiel verwijderen?

Het eerste profiel kun je namelijk nooit verwijderen omdat dit het hoofd-profiel is.

3 reacties

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Joentje82 

Waarom zou je her eerste profiel willen verwijderen? Klinkt alsof je maar 1 profiel wilt hebben, dus kun je dan het eerste profiel niet instellen zoals je wilt en dan het tweede profiel verwijderen?

Het eerste profiel kun je namelijk nooit verwijderen omdat dit het hoofd-profiel is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

Ik heb t inmiddels opgelost door profiel1 idd te hernoemen en profiel2 te verwijderen 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Joentje82, goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt via die weg. Het hoofdprofiel kan inderdaad niet verwijderd worden, bij mijn weten zijn er geen plannen om dat te veranderen. 

Ik ben er op een vergelijkbare manier achter gekomen dat dat bij Netflix ook niet mogelijk is, dus als je het daar ook wilt doen, weet je alvast dat dat ook niet kan 🙂