Skip to main content
Beantwoord

Programma Buitenhof is niet te verwijderen uit de opnamelijst en kan ook niet meer worden opgenomen

• October 23, 2025
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben nu al 4 weken bezig met kpn om een opgenomen programma(buitenhof) bij de opnames te verwijderen.

Heb al 2 keer op advies van kpn amsterdam telkens ca 45 minuten belkosten alles gereset(ben iedere keer alle gegevens kwijt) niets helpt.

Tevens kan ik buitenhof niet meer opnemen op de normale uitzendtijd.

Steeds beloven ze me dat een andere dienst het moet oplossen.

Er gebeurd niet iets waardoor het probleem weg is.

Ik wacht nog een paar dagen en ga dan een andere provider opzoeken!!!

G.Stegeman

Beste antwoord door PeterG

telkens ca 45 minuten belkosten 

Het nummer van kpn is gratis 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)

Wat vervelend dat Buitenhof, ondanks dat het nog bij gepland staat, niet meer wordt opgenomen.

Gelukkig kun je het via de gids wel nog tot een week het terugkijken. 

Voor jou misschien beetje stomme vraag, maar ik kan niet bij je binnen kijken:

Via welk apparaat gaat dit mis? Ontvanger, zo ja, welke. En lukt het ook niet via een andere mogelijkheid? Als de TV app in je tablet, smartphone? Of via de website http://tv.kpn.com ?

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 23, 2025

telkens ca 45 minuten belkosten 

Het nummer van kpn is gratis 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)

Wat vervelend dat Buitenhof, ondanks dat het nog bij gepland staat, niet meer wordt opgenomen.

Gelukkig kun je het via de gids wel nog tot een week het terugkijken. 

Voor jou misschien beetje stomme vraag, maar ik kan niet bij je binnen kijken:

Via welk apparaat gaat dit mis? Ontvanger, zo ja, welke. En lukt het ook niet via een andere mogelijkheid? Als de TV app in je tablet, smartphone? Of via de website http://tv.kpn.com ?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@gersteg en welkom bij de KPN Community! Niet handig dat dit niet werkt dus goed dat je dit hier meldt.

Hier ben ik ook benieuwd naar. Lukt het via de app of website ook niet om de opname te verwijderen of opnieuw op te nemen? 

Je geeft ook aan dat een andere dienst het moet oplossen, is daarbij aangegeven dat er ook een ticket voor die andere dienst is aangemaakt bijvoorbeeld?

Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 25, 2025

Sanne 

Het is opgelost.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 25, 2025

Top! 🙂

Kun je ook vertellen hoe? Dan hebben toekomstige lezers met eenzelfde probleem van dit topic ook een idee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 25, 2025

Ik heb het programma verwijderd op de pc dus op internet en niet op de tv.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het op die manier toch gelukt is en bedankt voor het laten weten ​@gersteg! 😄

Geniet van je diensten, en maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt. 🙂