Skip to main content
Beantwoord

Programma info wordt afgebroken op de TV+ Box

• July 18, 2026
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Zo ongelooflijk vaak die afgebroken onvolledige ...

teksten. 

En moet je weer naar de mobiele gids.

Waarom kan het op het grotere tv scherm niet helemaal???

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Het staat op de agenda om nog verbeteringen aan te brengen in het tonen van de volledige programma-info. Hoe dat precies eruit ziet is mij niet verteld, maar je zou kunnen denken aan het veld vergroten waarin de tekst staat. 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6

@PeterG 

als je naar beneden scrolled dan is er een tweede langere tekst, die soms ook niet compleet is

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey ​@PeterG. Goed punt wat je hier aanhaalt. Je zou zeggen dat er voldoende ruimte is voor alle tekst.

Je kunt echter de volledige tekst wel tevoorschijn halen als je nog een paar knoppen indrukt. Je gaat naar ‘Over deze serie’ en dan kun je onder de tekst kiezen voor ‘Meer’. Dan heb je de volledige tekst. 

Maar ik snap je punt dat je graag makkelijk de volledige tekst zou willen zien en kunnen lezen. We nemen het deze week nog eens mee richting het tv-team wat de plannen hier precies mee zijn. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2026

Het staat op de agenda om nog verbeteringen aan te brengen in het tonen van de volledige programma-info. Hoe dat precies eruit ziet is mij niet verteld, maar je zou kunnen denken aan het veld vergroten waarin de tekst staat.