Hier vind u wellicht antwoord op uw vraag. In het buitenland kunt u kijken via mobiel, pc of via de app streamen naar een tv. Er zijn dus wel degelijk mogelijkheden. Is dat het antwoord op uw vraag?
Nee als u mijn vraag goed hebt gelezen gaat het om de thuis opgenomen programma’s die je in het voorjaar Mei 2023 kon bekijken,dat is daarna niet meer mogelijk,nu staat het beeld regelmatig stil en staat er bij het programma het afspeel teken met een streep erdoor en is dit niet meer mogelijkÂ
Opnames zijn een jaar beschikbaar. En als een zender niet bekeken kan worden dan heeft kpn geen rechten daarvoor gekregen. Om wat voor rede dan ook.
Als KPN hiervoor de rechten niet heeft gekregen dan kan ik deze programma’s toch ook thuis niet bekijken ,thuis heb ik geen problemen met opgenomen programma’s,alleen in het buitenland(Europa) zijn er problemen mee ook met programma’s die ik bijvoorbeeld 2 september 2024 heb op genomen zijn op 3 september 2024 niet meer te zien in Spanje
Als KPN hiervoor de rechten niet heeft gekregen dan kan ik deze programma’s toch ook thuis niet bekijken ,thuis heb ik geen problemen met opgenomen programma’s,alleen in het buitenland(Europa) zijn er problemen mee ook met programma’s die ik bijvoorbeeld 2 september 2024 heb op genomen zijn op 3 september 2024 niet meer te zien in Spanje
Vreemd hoor!
Ik vertoef ook regelmatig in Spanje (ga volgende maand ook weer 6 maanden die kant op!) en kan daar prima kijken via KPN TV! Ook de opgenomen programma’s binnen het jaar, overeenkomstig wat @Joep1965 ook meldt!
Voor de zenders die normalerwijze niet in het buitenland te zien zouden zijn gebruik ik een VPN naar mijn thuisadres en zijn ze in Spanje gewoon vrijgeschakeld!
Er zijn veel mensen die bijvoorbeeld overwinteren in het buitenland en je leest zelden dat er een probleem is. Dus het kan maar waarom het bij u niet lukt weet ik niet. Kijkt u op de laptop of mobiel of streamt u??
Via mijn iPad ik heb het zojuist  gecontroleerd en nu blijkt dat de Nederlandse programma’s kunnen worden bekeken maar bijvoorbeeld BBC first problemen geeft
Hier een ander topic over BBC first. Terugkijken is inderdaad niet mogelijk.Â