Skip to main content

Hallo, 

 

heeft iemand het zelfde probleem als wat ik ervaar op de iPad als ik programma’s terug wil kijken via de app dat het beeld hapert en steeds terug gaat naar het begin van het programma, ondanks of ik op WiFi zit of dat ik op de hotspot van mijn telefoon zit, hier contact over opgenomen met KPN die geven aan dat ze er niks aan kunnen doen en dat het dan jammer is dat die optie komt te vervallen voor mij, dit is zeker jammer aangezien ik vrachtwagen chauffeur ben en dus veelal mobiel moet kijken aangezien ik 6 vd 7 dagen weg ben.

Hi @Nick brockman en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je dan afhankelijk bent van het kijken via je iPad en frustrerend dat het dan zo hapert. 

Hoe gaat het als je thuis op de wifi zit? Haperen de programma's dan niet? 
Als je aan het reizen bent en de verbinding loopt via je hotspot, dan maakt je telefoon steeds verbinding met een andere zendmast. Dat komt de kwaliteit van de verbinding vaak niet ten goede, dus ik kan me voorstellen dat de programma's dan ook niet soepel draaien. 

Heb je de kwaliteit van je iTV app al eens op laag gezet? Als je een programma aanzet kun je op het tandwieltje klikken en daar de beeldkwaliteit aanpassen. Dan kost het ook minder data en hopelijk hapert het dan minder. 🤞


Hallo @Sanne_M 

ook op de WiFi thuis hapert het beeld van de programma’s, ook de kwaliteit al op laag gezet, in het verleden bij ziggo nooit problemen gehad, als ik nu de NPO app open op mijn tablet kan ik daarop wel gewoon programma’s kijken zonder haperen.


Check, het gebeurt dus alleen bij de iTV app. Heb je de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd en de iPad opnieuw opgestart? Mocht dat niet helpen, hoe gaat het dan als je de app op een ander apparaat opstart? Je smartphone bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd of hij dan ook hapert. 


Hallo @Sanne_M 

 

ik heb het vd week op m’n telefoon geprobeerd en daar loopt het ook niet heel soepel door (ook Apple) de app heb ik al opnieuw geïnstalleerd, en de IPad al meerdere malen opnieuw opgestart.


Drama app… Loopt continu vast. Op alles, tv, computer, ipad en mobiel. Waarom is deze app er eigelijk? Je kunt er niets op kijken of terugkijken wat je hebt opgenomen. Zelfs een programma terugkijken uit de gids lukt niet. Wat is er aan de hand?


hallo @Es1973 en @Barendb 

 

Vandaag contact gehad met KPN , ze gaan het bekijken wat het probleem is, ik kan idd via de site wel normaal kijken maar via de app niet, KPN heeft alleen te weinig klachten gekregen om op dit moment zeker te zijn dat het uit de app komt, dus ik denk dat als iedereen z’n beklaag doet dat er dan sneller wat aan gedaan wordt.


Hoi allemaal,

Ik heb daar ook last van. Had een Ipad generatie 7 en dacht dat het daar aan lag. Heel vaak liep de uitzending vast, telkens ging de uitzending opnieuw starten en op het zelfde punt weer beginnen. Dit was 3 tot 5 keer en dan liep de uitzending weer even goed. Ik was hier een beetje zat van geworden en heb vorige maand een nieuwe Ipad air 2022 gekocht met M1 processor. Ik hoopte dat dit het probleem zou tackelen. Het is een heel stuk beter geworden, maar niet weg. Ik merk dat het probleem vaker voorkomt bij Discovery, National Geographic en Discovery Science.  

Ciao


Drama app. Op mobiel ging het eerst allemaal soepel. Nu stottert elke zender. Dus is er iets geweest in een update?? Heb een Samsung a41. Andere filmpjes streams enzovoorts gaan goed. Behalve de kpn app. 

Opnieuw geïnstalleerd plus op mobiel opnieuw opgestart doet niks


Hi @fiottih @Barendb @JoepB88 en @Es1973! Er was gisteravond kort een storing waarbij terugkijken onder andere mis ging, ook bij de iTV app. Mocht het bij jullie nu nog steeds niet werken, willen jullie dan een nieuw topic aanmaken? Dan kunnen we het daar verder oppakken. 

@Nick brockman Fijn dat je contact hebt gehad en super dat je het ook op je toestel hebt getest. Als jouw melding doorgezet is dan is het inderdaad doorgegeven aan de technische dienst. Als er meer meldingen binnenkomen wordt voor hen duidelijk dat één en ander niet lekker loopt en kunnen ze het onderzoeken. 

Bedankt voor het terugkoppelen! Dan in de tussentijd inderdaad iTV Online maar gebruiken. Fijn dat die wel goed werkt. 


Beste Sanne, vandaag ging het goed, maar als er een storing is waarom dat dan niet op de site vermelden. Zo erg is dat niet en het is beter dan al die gefrustreerde klanten die alleen maar klagen. Dank je voor de terugkoppeling.