Ik ben sinds 1 december 2024 bij KPN en heb een aantal keren gemerkt dat programma's op verschillende zenders 2 X op dezelfde tijdstip worden opgenomen terwijl dat niet zo is ingesteld en er ook geen reden voor is dat dit gebeurt want ik ben Computer Technicus en heb veel ervaring met repareren van allerlei apparatuur waarbij ik van alles moet installeren en ook instellen, en ik heb de glasvezel verbinding al een paar keer 3 minuten uitgezet en ook de modem en ook een keer het tv-kastje maar dat helpt tot nu toe niet. En ik heb ook meerdere malen met KPN gebeld en op aanraden van KPN de wifi verbinding anders ingesteld maar dat helpt allemaal niet dit lijkt wel een fout van de KPN website, en tevens heb ik vaak dat de download verbinding niet hoger komt dan 500 mbps ook laat in de nachten terwijl ik een 1 Gbps abonnement heb en af en toe is de download snelheid rond de 800 mbps en deze snelheid en storingen veranderen niet als ik het tv-kastje aansluit op de lankabel en de wifi signaal sterkte is altijd 99% en terwijl de kwaliteit uitstekend is, terwijl ik regelmatig heb dat het beeld om de 3 a 7 minuten kort stilstaat dus ik ben benieuwd waardoor het komt dat ik deze problemen blijft tegenkomen, en blijkbaar ben ik niet de enige die het probleem met de dubbele opnames zit enz.