Hier precies hetzelfde. Ik weet zeker dat ik ‘serie’ plannen heb ingesteld en dan wordt dat gewoon gestopt. Vooral als het programma niet terug te kijken is zoals bij bbc en VRT heel irritant. Graag een oplossing.
Klopt! Ik zag vandaag ineens dat Eigen Huis Lekker leven al een tijdje niet wordt opgenomen. Ook met andere serie-opnames heb ik het al meegemaakt, heel raar.
Of dat dan met een nieuw seizoen te maken heeft? Maar is niet logisch.
Klopt! Ik zag vandaag ineens dat Eigen Huis Lekker leven al een tijdje niet wordt opgenomen. Ook met andere serie-opnames heb ik het al meegemaakt, heel raar.
Het komt bij KPN steeds vaker voor en het wordt steeds irritanter. En niemand daar die de verantwoordelijkheid neemt
Het komt bij KPN steeds vaker voor en het wordt steeds irritanter. En niemand daar die de verantwoordelijkheid neemt
Ik was al blij dat ik weer programma’s kon opnemen van de RTL zenders, dat kon bij de vorige provider namelijk niet. Maar nu dit dan weer..
Hoi Susanne en Ecaj welkom op de KPN Community! Ik snap dat dit erg vervelend is en ik begrijp jouw frustratie.
Ik ga dit zeker terugkoppelen. Het is een technisch verhaal maar dit is een samenspel tussen KPN en de zenders. Er moet een bepaalde code aan de afleveringen gehangen worden en soms wijzigen die waardoor de opnamefunctie verstoord kan raken.
Ik zal je signaal doorzetten!
Hoi Susanne en Ecaj welkom op de KPN Community! Ik snap dat dit erg vervelend is en ik begrijp jouw frustratie.
Ik ga dit zeker terugkoppelen. Het is een technisch verhaal maar dit is een samenspel tussen KPN en de zenders. Er moet een bepaalde code aan de afleveringen gehangen worden en soms wijzigen die waardoor de opnamefunctie verstoord kan raken.
Ik zal je signaal doorzetten!
Het is niet de eerste keer, dus een beetje vreemd dat er nu iemand komt met het code-verhaal. Hopen dat het gauw opgelost. Gezien het slepende kpn tv app drama, nu hopelijk goed nieuws
Goedemorgen @Ecaj,
Het is zeker niet de eerste keer en zal helaas ook niet de laatste keer zijn. Wellicht heb je het code-verhaal nog niet eerder gezien, maar is wel vaker in diverse topics voorbijgekomen. Er is een grote diversiteit aan zaken die hieraan gerelateerd kunnen zijn. We gaan proberen ze in een algemeen topic samen te vatten. Wellicht dat dit dan enige vorm van antwoord geeft.
Neemt overigens niet weg dat we de meldingen graag ontvangen. Hoe eerder het signaal binnenkomt des te sneller kunnen we ingrijpen om te voorkomen dat het helemaal mis gaat.
We hebben sinds we glasvezel hebben al diverse providers gehad, met steeds weer een ander probleem. Deze is ook weer nieuw. En inderdaad, wat ik al dacht, nieuwe seizoenen worden niet automatisch opgenomen.
Goedemorgen @Ecaj,
Het is zeker niet de eerste keer en zal helaas ook niet de laatste keer zijn. Wellicht heb je het code-verhaal nog niet eerder gezien, maar is wel vaker in diverse topics voorbijgekomen. Er is een grote diversiteit aan zaken die hieraan gerelateerd kunnen zijn. We gaan proberen ze in een algemeen topic samen te vatten. Wellicht dat dit dan enige vorm van antwoord geeft.
Neemt overigens niet weg dat we de meldingen graag ontvangen. Hoe eerder het signaal binnenkomt des te sneller kunnen we ingrijpen om te voorkomen dat het helemaal mis gaat.
'We gaan proberen ze in een algemeen topic samen te vatten. Wellicht dat dit dan enige vorm van antwoord geeft.'
Proberen? Als het al zo vaak js langsgekomen is het ook al langer bekend bij KPN. Ik val weer achterover.
"Want: er is een 'grote diversiteit' aan zaken die gerelateerd kunnen zijn aan".. het niet mogelijk zijn van serie opname. Alsof het wiel opnieuw moet worden uitgevonden. Het spijt me zeer
Misschien weet iemand hier iets op, misschien doe ik iets niet goed? Als ik serie opname instel, gebeurt het regelmatig dat afleveringen niet worden opgenomen. Het gaat niet om herhalingen en ook niet om een nieuw seizoen. Ook genoeg ruimte om op te nemen
Bij algemene vragen/omschrijvingen komen algemene antwoorden. Heeft niet van doen met het wiel opnieuw uitvinden, maar wel kijken welk wiel van toepassing is.
Ik begreep uit de reactie dat het code-verhaal nog niet eerder gezien is en van daaruit komt een algemene post waarin het 1 en ander zoveel mogelijk uitgelegd wordt. Daarbij proberen we natuurlijk om de technische termen tot een minimum te beperken. Dat gaat lang niet alle situaties beantwoorden, maar het is een begin. Blijf vooral vragen is mijn vraag.