Skip to main content
Beantwoord

Programma van BBCNL+ op een later moment verder kijken lukt niet

• July 28, 2025
  • 14 reacties
  • 147 keer bekeken

Goedemorgen,

Wanneer ik een programma kijk via BBCnl+ en de volgende dag verder wil kijken kan dit niet. Wij kijken BBCnl+ via de KPN, is hier een oplossing voor?

Beste antwoord door PeterG

Dat gaat hier prima.

Ga op de app homepage naar verder kijken. 

Net programma gestart wat ik 2 dagen geleden heb onderbroken en dat start gewoon vlot. Op het juiste punt.

Waar loop je tegen aan?

14 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 28, 2025

Beste ​@TPtop mijn ervaring met de streamingsdiensten (Videoland, NPO Start) als ik kijk, op de pauzetoets drukken en de streamingdienst verlaten.

Als je dan een andere keer weer wilt kijken laat de streamingdienst de laatst bekeken programma's zien en als je daar op klikt kun je gewoon verder kijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Dat gaat hier prima.

Net programma gestart wat ik 2 dagen geleden heb onderbroken en dat start gewoon vlot. Op het juiste punt.

Waar loop je tegen aan?

• July 28, 2025

Dat gaat hier prima.

Waar precies zie jij "verder kijken" op de DIW7022. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2025

Op de beginpagina van de BBC NL+ app. Staat er pas toen ik minstens 1 programma na 30 seconden had gestopt.

Zo doe ik het ook bij Netflix. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 28, 2025

Dat gaat hier prima.

Waar precies zie jij "verder kijken" op de DIW7022. 

Beste ​@Henk2304 , ​@PeterG heeft het over verder kijken binnen de app van de betreffende streamingdienst.

• July 28, 2025

Maar dan zal ik wel niet goed kijken maar in de BBC NL+ app op de DIW7022 zie ik die optie niet direct. En daar ging 't hier om. Dus vandaar mijn vraag: waar? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2025

Heb je al een programma in de app gekeken en onderbroken met de terug knop? Anders staat het niet op het home scherm. 

De tegelrij staat, of komt 😉, onder onlangs toegevoegd. 

• July 28, 2025

Ja, ik heb al een paar BBC NL+ programma's gedeeltelijk bekeken, maar geen Verder kijken. Moet je daar misschien launcher versie 1.195.2 voor hebben? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2025

Ik heb nog Launcher 1.193.0

Maar het staat er echt. Maar alleen als je een aflevering nog moet afkijken lijkt mij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Het pauze indrukken en afsluiten, het werkt! Geweldig bedankt voor jullie help, TOP!

• July 31, 2025

Vannacht 1.195.2 gekregen en nu staat het er wel bij. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2025

Raar. Dat zou in de app van BBC NL+ niet uit mogen maken ​@Henk2304 . Ik had het daarin al met 1.193.0.

Andere kwestie. Lastig dat je video's in de app (BBC NL+ dus) niet kunt spoelen. Althans ik heb 't niet ontdekt. Je kunt alleen met 10 seconden vooruit of terug. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Laten we die kwestie dan in een ander topic bespreken. De vraag van de topicstarter is beantwoord. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2025

Okido.