Skip to main content

Programmagids van TV+ app werkt niet na 0:00 uur

• June 11, 2025
  • 42 reacties
  • 656 keer bekeken

Toon eerste bericht

42 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 17, 2025

laatste versie van App op android heb ik al geladen. werkt nog steeds niet

@JJN 

Als het goed is nu wel met versie 8.74.02. Is het nu gelukt?

Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost, nieuwe versie 08.74.02 en nog steeds geen gids na middernacht! Kom op KPN dit moet echt beter hoor !! 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb even bij mij gekeken ​@Muldertje1973, bij mij werkt ie wel:

Heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kijken of het dan wel werkt. 

• Deelnemer
  • July 17, 2025

Bij mij nog steeds niet! 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Bij mij nog steeds niet! 

@Murdoch heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kijken of het dan wel werkt. 👍🏼

• Deelnemer
  • July 17, 2025

Heb ik gedaan, maar helaas 😏

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Heb je Android of iOS? Als je Android hebt dan kan ik dit niet voor jou testen. Ik weet dat ​@PeterG android heeft, misschien kan hij kijken of het bij hem werkt. 

Leen59
Wijsgeer
  • July 17, 2025

zojuist, iPad.

• Deelnemer
  • July 17, 2025

Zo ziet mijn scherm er ook uit Leen59.

Ik heb iOS Dennis, versie 087402.

Leen59
Wijsgeer
  • July 17, 2025

Is bekend bij KPN, zie ander topic over dit onderwerp.

https://community.kpn.com/product-updates/209

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 18, 2025

Heb je Android of iOS? Als je Android hebt dan kan ik dit niet voor jou testen. Ik weet dat ​@PeterG android heeft, misschien kan hij kijken of het bij hem werkt. 

Ik heb al "een tijdje" niet meer om 00:05 de gids op de smartphone bekeken. Wel de android-tv  smart-tv app en tv.kpn.com en dat is dan een puinhoop. ​@Dennis Overbeek , ​@Murdoch 

Over de gids na 00:00 uur zie

Het is dan alleen goed via de ontvanger. En de gids in de Samsung Tizen. Al wisselt de programmering daar steevast om 02:00 uur. Ook als je op een ander moment de gids opent. 

Jasper van KPN
Moderator

Er zijn eerder meerdere stappen gezet inderdaad, voor sommige mensen lijkt het te hebben gewerkt, voor anderen nog niet. Het heeft de aandacht van de ontwikkelaars nog steeds.

• Deelnemer
  • July 18, 2025

Vol verwachting klopt ons hart 😉.

Dank voor het antwoord Jasper!

Ik heb even bij mij gekeken ​@Muldertje1973, bij mij werkt ie wel:

Heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kijken of het dan wel werkt. 

@Dennis Overbeek Ja dat is uiteraard het eerste dat ik doe als na een nieuwe release iets niet werkt maar het heeft allemaal geen resultaat, ongeacht op welk device ik het probeer. 

• Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Ik heb ook best vaak last van dit probleem, enorm storend. Soms werkt het ineens weer wel na een hoop door de lijst te klikken en refreshen. Soms ook niet.. Maakt niet uit of ik Firefox of Chrome gebruik.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2025

Het was in de nacht van maandag op dinsdag ook weer mis. 

In de Smart-tv app (Android-TV):

Zat NH te kijken en het programma stopte ineens. Mogelijk was ik aan het 'terugkijken’ dus dat kan.

Wilde verder kijken maar de klok naast de tv gaf 00:01 aan. En de gids was laten we zeggen problematisch. Een half uurtje later werkt het dan wel weer, maar daar heb ik niet op gewacht. Wilde toch al naar bed.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 14, 2025

Er zijn eerder meerdere stappen gezet inderdaad, voor sommige mensen lijkt het te hebben gewerkt, voor anderen nog niet. Het heeft de aandacht van de ontwikkelaars nog steeds.

Het zou nu beter moeten werken op de TV+-app voor Android TV  

•  
  • Verbeteringen tv gids
    We hebben verbeteringen doorgevoerd om te zorgen dat de tv-gids beter laadt, met name na 00:00 en bij het scrollen waarbij sommige zenders soms ontbraken. In de meeste gevallen zou de gids nu volledig en correct moeten verschijnen.

Het kan echter voorkomen dat dit nog niet overal perfect werkt. We blijven dit actief monitoren en verder optimaliseren.