Skip to main content

Bij kanaal 42 staat nu niet de programmering van Eurosport 2, wat nog t/m 31 juli de zender vd maand is. (PS ontdek dat het de programmering van OUT is, de zvdm van augustus is dus al verklapt)

Er staat Tommy Teleshopping en dat heeft Eurosport 2 niet. 

Op kanaal 36 (pluspakket) is het wel goed hoor.

Dan moeten we dat even rechtzetten @PeterG. Ik ga dit even intern doorgeven. 


De gids van Eurosport 1 en 2 klopt sinds het begin van de Olympische spelen voor geen meter (5202). Onmogelijk dus om je favoriete sport terug te kijken of op te nemen.


Dan moeten we dat even rechtzetten @PeterG. Ik ga dit even intern doorgeven. 

Nog maar twee tot drie dagen, want donderdag is het alweer augustus.


Waarom is eurosport 2 ineens weg. Ineens weg?


Waarom is eurosport 2 ineens weg. Ineens weg?

Is inderdaad nu al vervangen door OutMusic. 


Waarom is eurosport 2 ineens weg. Ineens weg?

Is inderdaad nu al vervangen door OutMusic. 

Het heeft dus geen zin meer om het aan te passen. Vanwege een onbekende reden is Eurosport 2 op kanaal 42 al op 25 juli 2024 vervangen door OUT TV. 


Nou, de uitzending van Eurosport 2 is nog steeds te zien via 42.

Maar er staat inmiddels wel al een weekje de programmering van OUT TV, de ZvdM voor augustus (elk jaar).


Nou, de uitzending van Eurosport 2 is nog steeds te zien via 42.

Maar er staat inmiddels wel al een weekje de programmering van OUT TV, de ZvdM voor augustus (elk jaar).

OK, niet in de app op mijn mobiel. 

Daar is al dagenlang OUT TV te zien op kanaal 42. (Zender van de maand) 

 

(PS ontdek dat het de programmering van OUT is, de zvdm van augustus is dus al verklapt)

 

 

Nee, Nick Jr. is de zender van de maand in augustus 2024, dat was op 16 juli 2024 al aangekondigd: 

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm


Dat is raar. Net gekeken op m'n laptop, dat zou dezelfde stream moeten zijn.

En ook op mijn telefoon, met de nieuwe TV+ app, is 42, zender van de maand, nog steeds de stream van Eurosport 2. Heb je überhaupt wel de stream gestart @Noordzee . Of alleen de programmering gekeken?


O, Nee. Inderdaad nu weer wel Eurosport 2.

Ik dacht eerder van niet, maar goed: dat kan ik niet meer aantonen. 

Maar het is inmiddels bijna 1 augustus 2024: Aanpassen heeft niet heel veel zin meer. 

 

(PS ontdek dat het de programmering van OUT is, de zvdm van augustus is dus al verklapt)

 

Nee, Nick Jr. is de zender van de maand in augustus 2024, dat was op 16 juli 2024 al aangekondigd: 

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm


Inmiddels staat de stream van OUT TV op het kanaal. Tja, dan klopt de programmering natuurlijk ook weer.


Inmiddels staat de stream van OUT TV op het kanaal. Tja, dan klopt de programmering natuurlijk ook weer.

Via de mobiel heb ik nu Eurosport 2.   

Beetje rommelig allemaal. 


Ha ha, scherp weer @Noordzee.

Na pauzeren van OUT TV op kanaal 42 op de TV+ box is het ook ineens Eurosport 2…

Multicast dus OUT TV

Unicast dus Eurosport 2

(...)


Ha ha, scherp weer @Noordzee.

Na pauzeren van OUT TV op kanaal 42 op de TV+ box is het ook ineens Eurosport 2…

Multicast dus OUT TV

Unicast dus Eurosport 2

(...)

Wat een bende. Ik weet toch heel zeker dat ik van de week ook OUT TV op mijn mobiel had. (Toen ik keek nav dit topic) 

 


Op de 5202 heb ik ook al OutTV op kanaal 42.


Op de 5202 heb ik ook al OutTV op kanaal 42.

En nadat je pauzeert? Wordt 't dan weer Eurosport 2, @j3roentje?


Op de 5202 heb ik ook al OutTV op kanaal 42.

En nadat je pauzeert? Wordt 't dan weer Eurosport 2, @j3roentje?

Kan niet pauzeren, "Voor deze zender is het alleen toegestaan om live te kijken".


O, wat gek? Ik heb TV+, daar kan je wel pauzeren op kanaal 42. Verschilt ook nog per ontvanger kennelijk, @j3roentje.


Dat constateer ik nu ook. Op een Arris of Arcadyan kan je 42 niet pauzeren.

Op een Sagemcom kan je dat wel. Alleen is het dan ineens een andere zender momenteel. Eurosport 2, net als via online. Dus diegenen met Arris kunnen wel kijken via online en daar wel pauzeren. Alleen krijgen die dus ook Eurosport 2 momenteel. Dat zal morgen of overmorgen vast ook omgezet zijn naar OUT TV.

Nog nooit eerder geconstateerd. Want heb het pluspakket al jaren dus lange tijd 42 niet eens in m'n zenderlijst gehad.

OUT TV op 42 klopt. Is ieder jaar in augustus. Dan is ook de Canal Parade in Amsterdam namelijk. 


 

OUT TV op 42 klopt. Is ieder jaar in augustus. Dan is ook de Canal Parade in Amsterdam namelijk. 

Morgen is het 1 augustus. Ben benieuwd wat er dan gebeurt. 

Nick Jr. is de zender van de maand in augustus 2024, dat was op 16 juli 2024 al aangekondigd: 

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm


...ware het niet dat KPN zelf aangeeft dat in augustus NICK Zender van de Maand is, zoals @Noordzee hierboven ook aangeeft...er valt geen touw meer aan vast te knopen!

PS

@Noordzee typt net hetzelfde!


Online heb ik op 42 ook OutTV.


Door de programmering ging ik uit van OUT TV voor augustus. 


Het aanpassen van de EPG is niet meer gelukt, maar dat is ook niet meer nodig. Nog een paar uur en het is 1 augustus 2024.

 

 

OUT TV op 42 klopt. Is ieder jaar in augustus. Dan is ook de Canal Parade in Amsterdam namelijk. 

Morgen is het 1 augustus. Ben benieuwd wat er dan gebeurt. 

Nick Jr. is de zender van de maand in augustus 2024, dat was op 16 juli 2024 al aangekondigd: 

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm

 

 

Inmiddels is bekend gemaakt dat OUTtv de zender van de maand augustus 2024 wordt: 

Zender van de Maand: OUTtv

https://www.kpn.com/beleef/blog/zender-van-de-maand-kijken.htm

 

Het nieuws heeft inmiddels ook de landelijke pers gehaald: 

Pluspakket

De tv-zender is de hele maand augustus gratis te zien in het basispakket van KPN Interactieve Televisie op kanaal 42. Normaal maakt de zender onderdeel van het aanvullende Pluspakket. Meer informatie over het Pluspakket vind je hier.

Eerder werd door KPN gemeld dat Nick Jr. de zender van de maand zou zijn in augustus. Dit blijkt een verkeerd bericht te zijn geweest.

bron: 

https://mediamagazine.nl/nick-jr-is-zender-van-de-maand-bij-kpn-2/


edit 1 augustus: kanaal 42 is nu inderdaad OUTtv.


Dus toch...vrij verwarrend wel, deze maand!


Reageer