Skip to main content

Wie bepaalt wat er op de TV komt ?

Het is netjes gezegd één grote puinhoop , programmanummer kloppen niet , serie’s volgen elkaar niet op , afleveringen in serie’s worden over geslagen , te veel om op te noemen.

Wordt dit gedaan om de oudjes te pesten of dat je dan overal lid van moet worden zodat het geld in het laadje brengt , te gek voor woorden.

1 Voorbeeld aangehaald in de bijlage , hier mi9s je gewoon 4 afleveringen in 2 weken tijd met het gevolg dat het ook niet wordt opgenomen.

Groet.

 

Ik denk niet dat dit een goed voorbeeld is. Er worden op dit moment herhalingen van O wat een jaar uitgezonden en best kans dat er dus inderdaad afleveringen door RTL4 worden overgeslagen (om wat voor reden dan ook). 
KPN krijgt deze gegevens aangeleverd van een leverancier die die gegevens weer van RTL krijgt.


Mee eens, RTL levert voor RTL zenders de informatie voor het programma aan.

KPN heeft hier geen invloed op.

Je moet in dit geval dus bij RTL aankloppen. 

 

Oudjes pesten?

Dat is natuurlijk pure onzin.

Ik ben 70 en vind absoluut niet dat ik wordt gepest.


Mee eens, RTL levert voor RTL zenders de informatie voor het programma aan.

KPN heeft hier geen invloed op.

Je moet in dit geval dus bij RTL aankloppen. 

 

Oudjes pesten?

Dat is natuurlijk pure onzin.

Ik ben 70 en vind absoluut niet dat ik wordt gepest.

Weet ik wel dat de KPN hier niets aan kan doen , ik ben ook 70 maar wat er nu te zien is is gewoon een drama en dit is niet alleen zo bij mijn aangegeven voorbeeld , het zijn herhalingen op herhalingen op herhalingen en op heel veel kanalen.

 

Overigens , reken maar eens uit Joop wat het je gaat kosten per maand als je leuke TV wilt zien en daarvoor diverse apps aan moet schaffen.

 


@lenb 

 

Voor ons geen probleem.

Momenteel hebben wij:

HBO Max, Disney+, Prime Video en F1 TV Pro

Begin volgend jaar gooien we er 1 uit en vervangen die door Netflix.

 

Zolang we het kunnen betalen is het geen probleem.

 

De vraag is of je het er wel of niet voor over hebt.

En alleen jij zelf kan dat uiteraard bepalen.


Reageer