Skip to main content
Vraag

Programmma's worden afgebroken bij voor of achteruit spoelen

• July 30, 2026
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

het nieuwe doorspoelen blijft een drama. Soms wil ik een klein stukje voor of achteruit spoelen en word ik uit het programma geknikkerd en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met het programma af te kijken.  ik ben serieus aan het overwegen om terug te gaan naar Ziggo. Wat een ergernis 😩

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Xantippe222, dat klinkt niet als prettig kijken inderdaad. Om mee te denken hebben we wat meer informatie nodig, kan je er meer over vertellen zoals:

• Hoe kijk je precies, is dat via een tv-ontvanger (zo ja, welk type heb je?) of via de TV+ App?
  • Merk je het bij bepaalde programma's, of zenders? Of kan het zich overal voordoen?
  • Gebeurt het bij elke opname?
  • Op het moment dat je eruit geknipperd wordt, krijg je dan ook een foutmelding in beeld? 

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt kan je het ook telefonisch toelichten, daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb geen bericht meer van je gezien ​@Xantippe222, hopelijk betekent dat dat het niet meer voorkomt. Als het nog wel voorkomt, kan je de gestelde vragen dan beantwoorden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2026

Ik kijk via de tv app+ app, op een 2e tv in huis.  Heb gebeurt voornamelijk bij RTL 4 en SBS 6.  

Als ik een stukje vooruit wil spoelen, wordt het programma terug gespoeld bij het begin of ik word er uit gegooid. Heel vervelend. Ik heb dan helemaal geen zin meer om het programma verder te bekijken. Ik vind deze opdate ontzettend vervelend, juist omdat ik heel erg tevreden was over de app en de functie ervan. Dit heeft mij destijds overgehaald om na jaren lang klant geweest te zijn van Ziggo over te stappen naar KPN. Dit gaat ten koste van mijn tv kijk plezier en mijn humeur. 

Jasper van KPN
Moderator

Het is een raar probleem ​@Xantippe222, die heb ik nog niet vaak gezien. Ik heb nog een aantal vragen op basis van je antwoorden:

• Speelt dit alleen als je het via de TV+ App afspeelt, of ook als je het via een tv-ontvanger doet?
  • Welk merk en model is deze tv, en welke versie van de TV+ App staat daarop?
  • Heb je het alleen bij opnames van die zenders, of ook als je een live programma probeert terug te spoelen?
  • Krijg je ook een foutmelding op dat moment? Waar kom je terug als het gebeurt (het startscherm, informatie van de zender/opname of ergens anders)?

Hopelijk kunnen we een duidelijker beeld krijgen van wat er precies speelt met de antwoorden.