Skip to main content

Geachte Forumleden,

Daar de tv+ box een nieuwe variant is bij kpn en suggesties en verbeteringen hier en daar wordt gesteld, en weergegeven op deze forum.

Dacht ik zo met het meedenken dat het handig is dat er een *prullenbak toegevoegd wordt als je per ongeluk programma's verwijdert en deze dan weer terug kan halen , zo net als op de computer.

Heb deze fout n.l zelf gemaakt😉alles weg, terwijl ik 1 programma weg wilde doen.

Alles selecteren bij verwijderen, heb ik zonder mijn weten per ongeluk aangevinkt.

 

,*Ook dat er net als bij mijn vorige ontvanger vip 5202 kleuren kan instellen voor de tv gids.

Zoals oranje, en blauw, of andere kleuren, dat staat beter dan het grijs en zwart, met alleen een groene tijdslijn. Meer kleur zou beter staan.

Verder ben ik zeer tevreden met deze tv+ box😀

Graag deze optie's en wensen mee te willen nemen met de updates en toevoegingen.

 

 

Heel vervelend. Maar deze is al afgewezen en komt dus niet.

Nummer 33

 


Zo jammer dat er niets gedaan wordt met het idee van een prullenbak. Zeker omdat een foutje zo gemaakt is, zoals ik laatst weer eens heb mogen ervaren: klik hier.

En daarbij komt: iedereen van het gezin heeft toegang tot alle opnames. Nou gaat het gelukkig hier goed, en worden er nooit zomaar opnames verwijderd. Maar, dat die mogelijkheid er is, is gewoon onwenselijk.

Nu ik dit aan het typen ben, herinner ik mij dat mijn vrouw laatst per ongeluk een geplande serie-opname heeft verwijderd. Moet niet kunnen. En als het kan, wil ik zo'n vergissing gewoon kunnen herstellen.


Hoi Katana,

Bedankt voor je feedback, ik heb ook gezien dat je 3 jaar en ook 7 maanden geleden over het zelfde item had, wat je meegemaakt had  (  prullenbakje) verliezen van programma's etc. daar stond dat het idee meegenomen zou worden ... Maar tot op heden nog niets.😭

Wellicht toch nog een overweging Peter😉voor kpn i.v.m met de  ( andere en de modernere  tv ontvangersÂ