Skip to main content

Ik wil de PS4 controller aan de diw7022 koppelen. Bij afstandbediening en accesoires kan ik de controller wel vinden nadat ik hem in koppel stand heb gezet(share knop+ps knop ingedrukt houden). Maar op het moment dat ik op koppelen wil drukken gebeurd er niks meer op de DIW7022. Ik heb dit nu met 2 controllers geprobeerd. Als ik heb via een usb kabel aansluit werkt het wel maar dit zou naar mijn inzien dus niet nodig moeten zijn. Zou ik wel een ps4 controller aan de DIW7022 moeten kunnen koppelen?

Ha @Eppootje, welkom! Voor zover ik weet, zou dit inderdaad moeten kunnen. Ik begrijp dat je het koppelt op de manier zoals we het uitleggen in ons Kennisbank artikel:

Belangrijk is wel dat je dit dan bevestigt met de reguliere afstandsbediening. Doe je dat wel?


Ik kan niet op koppelen drukken. Op het moment dat ik in dat menu terecht kom, krijg ik de keus Koppelen of annuleren. Ik kan niet op koppelen of annuleren drukken. Zelfs niet met een controller die via USb kabel is aangesloten. beide werken, tot ik de koppeling moet bevestigen.


Hmm, wat gek! Heb je ook een ander Bluetooth apparaat in huis? Earbuds, bluetooth keyboard, zoiets? Kan je die wel koppelen? Ik ben benieuwd of dat dan wel werkt, zoals zou moeten. 


Hij is ondertussen gekoppeld. Nadat ik mijn BT oortjes wilde koppelen kon ik ook opeens met de ps4 controller koppelen.

 


Ah, super! Dank dat je het nog even laat weten! :-)


Reageer