Skip to main content

Hey ik zit sinds kort weer bij kpn. Nu wil ik graag de ps remote play for tv app instaleren op mijn smart tv om mijn playstation te streamen op mijn tv. Echter als ik de app wil zoeken in de Google app store is hij niet te vinden? Klopt dit?

Ik las ergens dat hiervoor os-versie Android 12 nodig is echter mijn box is maar versie 11? Dit is niet te updaten? 

Hoe krijg ik mijn ps5 streamend op mijn tv?

 

Alvast bedankt!

U heeft het eerst over een smarttv en later over een "box". Met de "box" bedoeld u de TV+ ontvanger van KPN? Op welke van de 2 probeert u de app te installeren? Op de smarttv? Of op de TV+ ontvanger van KPN? 


Er is inderdaad OS 12 nodig voor die app. De kpn box heeft echter OS 11. Kpn heeft echter aangegeven voorlopig op 11 te blijven. 

Om de app dus te kunnen gebruiken zou je een Chromecast Google-TV kunnen overwegen. Voor die app waarschijnlijk de 4k versie dan.

Daar is Android OS 14 op beschikbaar. 

Met de box van kpn ben je wat dat betreft afhankelijk van kpn. Chromecast is sneller. 


Welkom op de community @Janlak89. Wij bepalen niet welke app op de TV+ Box kan worden geïnstalleerd. De Play Store geeft aan welke eisen de app stelt, en op welke apparaten het is toegestaan. Peter geeft aan dat die app Android 12 nodig heeft, en dat heeft de TV+ niet. Dan kan de app niet worden geïnstalleerd.

Ik weet niet hoe je de PS5 verder gebruikt, maar is het niet mogelijk om die direct op de tv aan te sluiten en op die manier te spelen? Ik heb de PS Remote Play optie zelf ook wel eens gebruikt, ik vond het niet ideaal bij games die snelle reacties nodig hebben.


Reageer