Skip to main content
Vraag

Radio via Soundbox valt steeds uit met serverfout

• May 11, 2026
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Martje100
Helper

na een weeknd niet thuis te zijn geweest moest ik mijn modem tot 3 keer toe resetten toen had ik weer normaal beeld en geluid , maar nu is het zo dat overdag de radio heel vaak uitvalt en dan krijg ik eeb melding daat er een serverfout is en na een paar seconde gaat het vaak wel weer aan , heb al sinds ik kpn heb zeer veel klachten over de soundbox +tv .

maar waarom valt overdag het geluid van de radio uit en na een paar seconde weer aan .. ik ben nu wel een keer klaar voor het dure geld wat je betaald dan mag je toch wel verwachten dat je goede service hebt.

ben benieuwd op de reacties

6 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Martje100,

Wat ontzettend hinderlijk dat je hier steeds mee te maken krijgt 😕 Ik hoop dat we hier verandering in kunnen brengen en heb daarom een aantal vragen voor je:

• Die melding over de serverfout, zie je die op het scherm van je je tv? Luister je naar de radio via je tv of heb je daar nog een versterker of soundbar bij aangesloten? 
  • Gaat het ook mis bij tv kijken of echt alleen bij de radio?
  • Zou je wat meer kunnen vertellen over welke apparatuur je precies in gebruik hebt, en hoe alles is aangesloten? 

Martje100
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • May 13, 2026

Via de kabel aangesloten rechtstreeks ik heb de nieuwe bose soundbox+tv de radiozender valt elke dag wel een keer uit in de avond staat afentoe het beeld stil van de tv.

Ik zet juist in de middag de tv aan om te zien watvoor melding erop staat en staat er serverfout

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Lukt het je om een foto te maken van die melding, en die hier te plaatsen ​@Martje100? Dan kan ik iets beter met je meekijken! Deze melding geeft mij nu nog niet voldoende informatie om verder mee aan de slag te kunnen gaan. 

Martje100
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • May 15, 2026

Ik heb al zoveel gedaan foto hiervan foto daarvan foto zus en foto zo.

Ik ben ee gewoon klaar mee en dat kpn niet eens actie onderneemt met bv ander modem andere soundbox ,heb afgelopen week bij de buren wielrennen zitten kijken omdat ik bang was dat hij weer stil vielt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Excuus voor de late reactie ​@Martje100, jouw bericht is ergens tussen wal en schip geraakt waardoor ik hem nu pas zie 🙁

Dat je uit angst voor storingen bij de buren gaat zitten kijken, dat is natuurlijk niet goed. Ik wil dan ook heel graag actie ondernemen, maar heb daarvoor wel meer informatie nodig. Waar heb je eerder foto's gedeeld? Ik zie hier op de community meerdere topics van jou, maar kom daarin geen foto's tegen, of vragen specifiek over deze melding in combinatie met je radio. Als het mij niet precies duidelijk is wat het probleem is, dan weet ik ook niet precies hoe ik het op moet lossen. 

Een ander modem of een andere soundbox versturen, dat klinkt als een makkelijke manier om een probleem op te lossen maar misschien zit de oorzaak wel heel ergens anders. Dan ontvang je nieuwe apparatuur van ons, maar is het probleem er nog steeds. Vandaar dat we wel echt graag goed tot de kern van het probleem willen komen, zodat we weten waar we de oplossing moeten zoeken!

Als het je lukt om een foto van de melding te maken, dan zie ik hem graag verschijnen hier zodat ik hier verder mee kan 🙂

Martje100
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • May 25, 2026

Die foto's heb ik niet meer helaas ,maar of het nu de soundbix of de modem ,een van de twee is de boosdoener

Groet Martin de ridder