Skip to main content
Vraag

Raster- en lijstweergave op TV+ Box komen niet overeen

• April 20, 2026
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Len B
Helper

Waarom/door wordt de lijst met Rasterweergave pas bijgewerkt NA het uit en aanzetten van de TV-box ?

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey ​@Len B. Weer goed opgemerkt en volgens mij heb je dit enkele weken geleden ook aangekaart. Toen heb ik het meegenomen richting de ontwikkelaars en ze erkennen ook wel dat dit een verbeterpunt is. Alleen liggen er momenteel andere belangrijkere zaken op de plank waar de aandacht meer heen zal gaan, dus dit ligt voorlopig achteraan op het plankje voor een later moment. 

Het zou trouwens niet moeten zijn dat je de TV+ box helemaal opnieuw op moet starten, maar even uit het Opgeslagen menu gaan en weer terug zou de rasterweergave ook moeten laten synchroniseren. Heb je dat al eens geprobeerd? 

Len B
Helper
  • Auteur
  • April 24, 2026

Hoi , Ik heb net nog even gekeken en zie hieronder het resultaat ,

In de tussentijd is ook nog de KPN+box uit en weer aangezet.

Tijdens het schrijven van deze reactie voor de zekerheid nog een keertje mijn constatering gecontroleerd en toen pas werd de lijst ,,Rasterweergave’’ bijgewerkt , op dat moment zag ik de foto’s heen en weer gaan.

Althans bij mij , tot nu toe blijkt de ,,Lijstweergave’’ beter en sneller de updates te verwerken in zijn programma dan de lijst ,,Rasterweergave’’.

Len B
Helper
  • Auteur
  • April 25, 2026

@Arjan van KPN , zomaar ter info ;