Skip to main content

Sinds KPN mijn tv en internet overgenomen heeft van T-Mobile alleen maar problemen!

Eerst geen internet en nu al meerdere malen geen TV. Ik word hier een beetje moe van! 

Hoi @Anne31, welkom op het forum. Dat is geen goed begin van het abonnement begrijp ik! Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? 

  • Wat gebeurt er precies als de tv wegvalt, krijg je dan bijvoorbeeld een foutmelding?
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem?
  • Welk type tv-ontvanger en modem heb je van ons?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402. Dat is ook de snelste route.


Ik krijg een melding dat netwerkverbinding mislukt is of ik zie zwart beeld. Nu is er ook geen beeld meer!

Via een draadloos wifi spot.

Ik heb een Zyxel modem van jullie en er is al een paar keer naar gekeken en verschillende kabels vervangen, maar ik heb alleen maar problemen sinds jullie T-mobile hebben overgenomen en ik ben echt niet tevreden, zeker omdat ik meer dan 50 euro per maand moet betalen. 


Via een draadloos wifi spot?? Wat voor wifi spot?? Een tv ontvanger hoort met een kabel aangesloten te zijn op het modem!! Overigens is t mobile helemaal niet overgenomen door kpn!! 


Volgens mij bedoelt hij dat hij van T-Mobile naar KPN is overgestapt en dat de verbinding daarbij 'door ons is overgenomen’ 😉

 

Ik ben net als Joep benieuwd wat voor Wifi spot het is en kan je ook vertellen welk modem en welke tv-ontvanger je precies hebt? Zoals gezegd zien wij alleen wat jij ziet, help ons om jou te helpen. Anders is het beter om te bellen.


Een Zyxel-modem is van Odido (voormalig T-Mobile). Dus als je die nog gebruikt dan moet je die eerst vervangen door het door KPN geleverde modem, @Anne31!