Skip to main content

In de laatste paar weken komt het regelmatig voor dat ik geen beeld heb, maar wel geluid en ook het menu.
Dit wordt pas hersteld als ik de Experia Box V10 en de Arris VIP 2952 opnieu heb opgestart.
Dit komt nu steeds vaker voor.
Via probleemzoeker kom ik niet tot een diagnose.

Ik vermoed dat de Experia Box V10 defect is.
Mocht u ook tot de conclusie komen, dan ontvang ik graag een andere.

Alvast bedankt.

Hallo @JVerseijden ,

Probeer anders eens een reset van de ontvanger. 

Geef de tv-ontvanger een frisse start (reset)

Heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart, maar helpt dit niet? Geef de tv-ontvanger een ‘frisse start’. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.

Instructie: 

  •  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.

 

Heb je geen beeld? Dan reset je zo

Voor de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP2952

  • Zet de tv-ontvanger uit met de aan/uitknop en wacht 30 seconden
  • Zet de tv-ontvanger aan met de aan/uitknop
  • Als je het balkje op het tv-scherm ziet, druk dan een aantal keer op de stand-by knop van de tv-ontvanger (bovenop). Er verschijnt een menu. Door kort op de stand-by knop te drukken kan je door het menu navigeren. 
  • Ga naar "Software verwijderen" en houd 3 seconden de stand-by knop ingedrukt om deze keuze te bevestigen.
  • De tv-ontvanger reset zich en haalt de software opnieuw binnen. Dit kan 20-30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger niet uit tot dit voltooid is.

Meer informatie vind je in dit topic: 

 

Lukt het dan nog steeds allemaal niet? 

Het snelste is dan om morgen vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402.