Ik herken dat verhaal helemaal niet om eerlijk te zijn. Is de box met een kabel aangesloten op het modem?
Hoi @Christiane R, welkom hier Wat bedoel je precies met vastlopen? Kun je wat meer vertellen over wat je dan ervaart, wanneer het wel en niet voorkomt, dat soort dingen. Zoals Joep ook aangeeft, ik herken dit niet als een lopend iets. Dus dan hoor ik graag meer, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.
Goede middag Erik
Met vastlopen bedoel ik vastlopen, wat inhoud dat ik met de box niets meer kan doen.
De ene keer "ziet” deze geen internet, wat er natuurlijk wel is, andere keer kunnen we niet terug kijken,
of niet naar een ander kanaal gaan. Na de reset is alles altijd weer oké.
De opmerking van Joep, dat hij het niet herkent kunnen we natuurlijk niets mee
Dank voor de aanvulling, Christiane. Excuses voor de vertraging in reactie. Ik lees in je omschrijving verschillende problemen, die ook een verschillende oorzaak kunnen hebben.
Je noemt dat de box soms geen internet ziet, is de box verbonden via wifi? Of zit deze met een internetkabel verbonden aan je modem? En, goed om te weten, welk modem heb je?
Daarnaast geef je ook aan dat je soms niet kunt zappen. Dit kan ook in de afstandsbediening zitten. Zie je wel, op het moment dat je op de afstandsbediening een knop indrukt, een groen lampje oplichten op de afstandsbediening en op de TV+ Box?
En, voor het niet kunnen Terugkijken. Gaat het dan echt om Terugkijken vanuit de (mini)Gids? Of bedoel je misschien het terugkijken van een opname? En wat gebeurt er dan precies? Krijg je een foutmelding, begint het wel maar loopt het vast?