Skip to main content

ik heb interact. tv/ internet kpn via glasvezel.

Ben overgestapt half jaar geleden omdat vorige provider te veel ongemakken had maar Kpn spant nu zelfs de kroon. Regelmatig dat beeld opeens stil staat en dan moet ik weer van voren af aan opstarten. Met de afstan. bed. zenders aanklikken en dan duurt het ca 5 sec. voor ik beeld heb, heel irritant. Kpn winkel weet van niets, wat die mensen daar uitspoken is me  een raadsel maar ondeskundiger en klantonvriendelijker kan het niet. Het grote Kpn laat zijn klanten weer eens in de steek  ik had het kunnen weten.

Die laatste zinnen motiveren niet echt maar laat ik dan toch maar een poging wagen. Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je draadloze verbindingssets? Of zit er wellicht een switch tussen het modem en de ontvanger?


Ja, wellicht negatief maar het is well de realiteit waar ik als klant mee geconfronteerd word. Alles is bekabeld,  afstand modem en ontvanger is 40 cm en daar zit een triplex muurtje van 10 mm dikte tussen, dat is alles.

Bij het op de afstandsbediening klikken naar een andere zender zei ik in vorige bericht ca. 5 sec. wachttijd/ zwart beeld,  dat is nu 7 sec.geworden.

 


nstellingen (via tandwieltje) - Informatie - helemaal naar beneden scrollen - Video mode naar uniciteit

 

ook onder algemene instellingen apparaat voorkeuren beeld en geluid , geluid instellingen naar passtrough zetten en ook bij beeldinstellingen hdr10+ loopt vast zet op die op dolby vision

 


Dank voor alle goedbedoelde hulp maar het blijft klo… Gisterochtend met zenderklikken via afst.bed. ging alles weer normaal  een uur later stond beeld opeens stil,  opnieuw opstarten en weer hetzelfde liedje, 5 a 7 sec. om van zender naar zender te gaan.

Dus hier kom ik er niet uit, de KPN winkel doet alsof ze water zien branden, helpt dus ook niet. Wat kan ik nu nog meer doen om het goed te krijgen. En anders moet ik maar de confrontatie aangaan, zeg ik abonnement op en storneer aut. incasso. Als Kpn mij geen goed werkend product kan leveren dan hoef ik dat toch niet te accepteren ? En een monteur de boel laten doormeten kan dus kennelijk ook niet, wat een irritatie.


Dank voor alle goedbedoelde hulp maar het blijft klo… Gisterochtend met zenderklikken via afst.bed. ging alles weer normaal  een uur later stond beeld opeens stil,  opnieuw opstarten en weer hetzelfde liedje, 5 a 7 sec. om van zender naar zender te gaan.

Dus hier kom ik er niet uit, de KPN winkel doet alsof ze water zien branden, helpt dus ook niet. Wat kan ik nu nog meer doen om het goed te krijgen. En anders moet ik maar de confrontatie aangaan, zeg ik abonnement op en storneer aut. incasso. Als Kpn mij geen goed werkend product kan leveren dan hoef ik dat toch niet te accepteren ? En een monteur de boel laten doormeten kan dus kennelijk ook niet, wat een irritatie.

 heb jij mijn instellingen instructie  aangepast op je tv kastje?


heb geprobeerd die instellingen te vinden maar snap er niets van, voor jou ongetwijfeld gesneden koek, voor mij abracadabra. Over welke afstand.bed. heb je het, van Kpn of tv toestel ? Op beide staat géén "instellingen" wieltje. 

Los van het feit dat ik hier 2 linkerhanden voor heb is het toch te gek dat ik op een forum moet blijven zeuren over het correct functioneren van een product ? Ik ben blij met alle support maar ik moet toch gewoon contact kunnen hebben met Kpn technische afdeling ? En waarom kan er geen monteur langs komen ? Was monteur beloofd bij aansluiting maar die was er niet dus moest ik het zelf doen, kennelijk met nu bekend gevolg. Voor mij is het "grote" Kpn volledig door de vloer gezakt en is hun service ver beneden peil.


Tja, en nu blijft het stil, bekijk het maar denkt Kpn, daar sta je dan als klant, wél betalen maar te leveren product is verre van goed, dit kan dus zomaar.

Nou dan maar de officiële klacht,  kost Kpn aanzienlijk meer dan mij gewoon even te helpen maar als je dat als onderneming niet eens ziet...., wat een armoede, dat Kpn.


Hoi @fokker, welkom op ons forum! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met dingen als deze.
Hierboven heeft de community je al een eind op weggeholpen zie ik.

Als je hierover liever direct contact hebt kun je ook met ons bellen op 0800-0402


"al een eind op weg geholpen" waar haalt u dat vandaan ?

Ben nog even ver ofwel nog niets opgeschoten,  goedbedoelde adviezen hier gaan er vanuit dat iedereen verstand van zaken heeft, helaas is dat bij mij niet zo.

En van  alle oplossingen en suggesties op internet snap ik ook weinig. Dat Kpn klanten lokt door een monteur voor aansluiting te beloven en dan niemand sturen,  is al twijfelachtig. Ik geef Kpn nog een week en als ze dan nog steeds niet reageren dan storneer ik de aut. incasso en dien een officiële klacht in. Ik laat me niet verder meer piepelen door die cowboys.