Skip to main content

Ook ik heb regelmatig het probleem dat ik de melding krijg netwerk is niet verbonden, na wegdrukken melding met LG afstandsbediening kijk ik dan gewoon weer verder. Aangesloten via de netwerkkabel

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Krijg vaak de melding netwerk is niet verbonden, klik dit dan weg op afstandsbediening LG tv en beeld speelt gewoon verder ook geen hapering of stop als melding verschijnt.


Admin: bericht en reacties samengevoegd met bestaand topic


Komt die melding van je tv-toestel of van de KPN-decoder @GijsZuij ?

Als het van je tv komt, is de netwerkkabel niet aangesloten of de wifi niet goed ingesteld op de tv, terwijl de tv iets via internet, update misschien, probeert te doen.

Als het van de tv-decoder komt is ook of de netwerkkabel niet aangesloten of de wifi (bij een DIW7022) niet goed ingesteld.

Welke KPN-decoder heb je?

 

 


Via netwerkkabel verbonden, kan uren tv kijken en krijg dan ineens deze melding en dan soms meerdere keren op een avond


Dit is geen melding van onze tuner.  Althans ik herken de foto niet.  Dit heeft waarschijnlijk iets met je tv te maken. 


Hoe is de LG verbonden met internet? En gebruik je een Box12 die recent een update heeft gehad? 


Denk dat het aan de LG zelf ligt, kan de melding alleen weg krijgen op de LG afstandsbediening