Skip to main content

Hoi

Ik heb de serie Masterchef Australie ingesteld om opgenomen te worden. Echter, op één of andere manier ontbreken er af en toe afleveringen.

Kijk ik in de gids, zie ik bij de missende afleveringen geen opname/serie icoontje, bij de opgenomen afleveringen wel.

Is dit een probleem van de opname opties van KPN, of ligt dit aan de meegestuurde informatie vanuit de zender waardoor het programma niet herkend wordt als aflevering van de serie?

Groet, Pascal

Hoi. “Zoekt in de community en gij zult vinden”. 

Ik had wel gezocht, maar niet specifiek op één programma, derhalve niet gevonden

thanks anyway

Is dit een probleem van de opname opties van KPN, of ligt dit aan de meegestuurde informatie vanuit de zender waardoor het programma niet herkend wordt als aflevering van de serie?

Dit laatste is het geval. Als er iets in de programmering van de zender verandert, krijgt het programma een andere ID en kan het niet worden toegevoegd aan de serieopname.

Je kunt de afleveringen tot een week geleden terugkijken.

Wat een onzin van KPN.

Ik heb een serieopname en de eerste is wel opgenomen, de tweede en derde niet en vervolgens de 5e en 6e weer wel.

Bij Ziggo nog nooit meegemaakt dus dat onzinverhaal over een meegezonden seintje wordt misschien door sommige mensen als zoete koek geslikt maar is een volkomen flauwekul verhaal om van het gezeik af te zijn.

Als dit waar was kon je ook niet op tijd een week terugkijken.

KPN vraagt geld voor deze dienst en levert domweg niet.

Admin: bericht aangepast i.v.m. ongepast taalgebruik

Ik kan me best voorstellen dat dat het je niet helemaal zint @ToosV, echter is dit wel hoe de vork in de steel zit. 

Wat een raar antwoord hoe zit de vork dan in de steel omdat het mij niet zint?

Voor zover ik kan zien is er een wijziging geweest in de Net5 programmering waardoor het oplopen van de afleveringen niet goed meer loopt. Ik heb de vraag uitstaan bij de leverancier om hier even scherp op te zijn zodat de afleveringen in de toekomst weer goed gaan. Voor nu zou mijn advies zijn om de komende afleveringen als losse opnames te plannen.

Bovenstaande is de uitleg van mijn collega, die is gegeven over waarom dit issue zich voordoet. Ik snap heel goed dat dit niet fraai is, maar dit is de situatie zoals die in elkaar zit. 

Dit gaat over NPO 1

Wordt hier erg moe van, welterusten

Wij maken zelf geen programma's, @ToosV . We kopen dat in.  We leveren het netwerkwerk waarover het signaal gaat en proberen onze klanten zo veel mogelijk gemak te bieden.

Het systeem is complex en werkt met codes.  Als een uitzend avond verloopt zoals gepland, is er niks aan de hand. Maar dingen pakken wel eens anders uit dan gepland bij de omroepen. 

Dan krijgen programma's dus andere codes en dan snapt het opname systeem het niet meer.  

Het is niet zo dat we bewust bezig zijn om jouw televisie momenten te bederven. 

Wat een non antwoord, kleutertje luister is er een hogeschool college bij.

Een enorme uitleg om een totaal falend systeem te rechtvaardigen.

A: Een uitzendavond loopt NOOIT! zoals gepland en opnemen en kwijtraken van programma's heeft hier helemaal niets mee te maken.

Jullie hard en software is gewoon brak en dat weet je.

Stop met klanten voor te liegen met semi professionele prietpraat om jullie onvermogen te maskeren.

Ik geloof niet dat we jou nog op andere gedachten kunnen brengen, @ToosV . Desondanks wens ik je wel een fijn weekend

Welterusten met je fijne baan

En dan ook nog even dit.

Je argumenten zouden dus ook gelden voor Ziggo.

Wel vreemd dan dat ik deze problemen daar letterlijk nog nooit heb gehad.

En ook nog even deze.

Als jullie kritiek krijgen gaan jullie altijd duiken met "als je niet geholpen wil worden of nu weer over op andere gedachten brengen" etc.

Wat altijd wel goed gaat is de rekening innen.

En nu niet beginnen met "dan ga je toch lekker naar Ziggo" .

Want die opmerking ligt ook altijd op de loer.

Ik zeg dit geduik gekonkel en gedraai komt simpelweg alleen maar door angst voor claims en van bovenaf wordt gedicteerd om toch vooral niet "toe te geven"

Ik zal je niet zeggen dat je naar Ziggo moet gaan. Ik wil je alleen wel vertellen dat Ziggo en KPN niet hetzelfde zijn. We hebben andere systemen en dus werkt het anders bij ons dan bij Ziggo. Mijn collega's en ik hebben je meerdere keren uitgelegd hoe het bij KPN werkt. We kunnen dit niet anders maken.

Niet anders wellicht maar graag toch wel  beter! want nu gaan jullie slechte diensten  wegzetten als anders.

Rutte is een amareur vergeleken bij jullie stellingnames

Niet anders wellicht maar graag toch wel  beter! want nu gaan jullie slechte diensten  wegzetten als anders.

Rutte is een amareur vergeleken bij jullie stellingnames

Pffffffffffffffffffffff verder alles ok? 

Met mij duidelijk een stuk beter dan met jou.

Blijf jij maar lekker alles voor zoete koek slikken en dan vooral heel erg hard pfffffff (sterke argumentering ook) blijven roepen dan vinden de moderators je vast allemaal geweldig en het braafste jongetje van de klas.

Reageer