Skip to main content

Sinds kort in bezit van niewe kpn+ tv kastjes en heb nu regelmatig bij opstarten zwart beeld moet dan alles weer uitzetten en opnieuw opstarten en heb dan pas beeld?

Ook hadden we van de week dat alles vastliep? Onderin beeld stond  heeeel kort een foutmelding . Niet te lezen. Was weer opgelost nadat ik de stekker eruit en in had gedaan? Is verder ook heel traag met schakelen naar andere zenders? momenteel spijt dat ik ben overgestapt. Ben ik de enige die baalt dat zoiets operationeel is gemaakt en ons als proefpersonen gebruiken?

Zelfde probleem hier. Het menu in de app is dan zichtbaar maar voor de rest een zwart beeld. KPN knop ingedrukt houden en de box opnieuw opstarten lost het op maar is irritant.


Heel irritant zie veel berichten voorbij komen met complete uitleg van de thuis situatie maar heb hiervoor het andere kastje van KPN gehad en dat werkte prima dus als er voor een nieuw kastje andere dingen moeten gebeuren had dit in de gebruiksaanwijzing moeten staan. Heel jammer maar klinkt als of we als proefpersonen worden gebruikt in een operationele omgeving slordig. 


Hoi @deoudebal, welkom op ons forum! Op kpn.com/storing kun je stappen vinden om issues als deze op te lossen. Daarnaast kan een Frissestart ook een eind helpen.
Als je hierover graag contact hebt met onze klantenservice kun je met ons bellen op 0800-0402


Is verder ook heel traag met schakelen naar andere zenders?

Dat zou eigenlijk betekenen dat de TV+ Box op multicast is ingesteld maar dat er toch iets fout loopt met multicast waardoor de TV+ Box bij elke keer schakelen tussen zenders eerst een multicast verbinding probeert te maken om bij de timout daarna een unicast verbinding op te zetten.

Zou jij als test jouw TV+ Box eens op unicast kunnen instellen en kijken of deze dan wel vlot zapt.


Waar kan ik die settings vinden ?


Instellingen - Informatie - naar beneden scrollen - Video mode.