Skip to main content

Voetbal kijken gisteren avond met storing ,wat een ellende met KPN

Hier gelukkig geen problemen.

 

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Hier zijn tijdens het EK meerdere meldingen over geweest. Ikzelf heb 't bij één wedstrijd ook heel erg gehad het laatste half uur. Ik ben toen uitgeweken naar kanaal 191. Daar was het wel goed want veel minder mensen keken natuurlijk naar dát kanaal voor NPO 1.

Beetje laat, maar in dit topic heb ik meer uitwijkmogelijkheden genoemd. (pagina 2)

KPN heeft de capaciteit bij grote evenementen zoals dit niet helemaal op orde, maar dat kost ook geld en het duurt maar ‘even'.

NLziet had er servers bij gehuurd. KPN kennelijk niet.

Gelukkig wordt er naar O.S. veel minder intensief gekeken door de veelheid aan sporten. Mij interesseert bijvoorbeeld alleen tennis daar. En in mindere mate voetbal en hockey.


na overleg met medewerkster kon ik een nieuw TV kastje DE7022 halen bij een KPN winkel ,zij had dat geregeld met de winkel .

direct naar de winkel gegaan ,hoe moeilijk kan het zijn ,als je weet waar iemand voor komt .

Laten ze je daar ook nog een uurtje zitten , wat een geklungel.

Al met al nieuw kastje en tot op heden 1 dag verder het werkt .

Ben benieuwd  voor hoelang 

 


Hoi @A48V, tijdens een sportevenement wil je geen verstoringen in het beeld natuurlijk! Het ruilen van de ontvanger ging niet heel soepel begrijp ik, maar uiteindelijk lukte dat wel begrijp ik. Is het beeld daarna wel goed gebleven?

Bij zulke dingen is het het beste, en het snelste, om ons te bellen zoals je merkt. Via die weg kan er direct met je meegekeken worden.


tot op heden geen enkele storing .

wat betreft jullie benaderen kijk maar in dossier hoelang en hoeveel keer ik kontakt heb gehad .

maar een kastje omruilen en dan in de wachtkamer gezet te worden met vragen hoe vindt u onze winkel en een kopje koffie aanbieden en dan zelf met 5 man staan te lullen met elkaar gaat mij yoch iets te ver . 

heb ik dan ook mijn beklag over gedaan 


Gelukkig is het sindsdien beter, dat maakte de ontknoping beter te volgen dus.

Dat je dat in de winkel hebt aangegeven is ook goed, daarmee kunnen de medewerkers daar er rekening mee houden in de toekomst.


ongelooflijk ,

nu al 10 dagen geen storingen meer , jammer dat het zolang heeft moeten duren en ergenissen cq verkeerde adviezen van KPN medewerkers.


Goed om te lezen dat het nog steeds goed gaat! Daar kan je tijdens de Spelen ook van genieten dus.

Dat dit in dit geval de oplossing was is geen garantie dat het altijd de oplossing is. Ik was natuurlijk niet bij die gesprekken, maar  er zijn meerdere stappen die geprobeerd moeten worden en dat zullen de collega's gedaan hebben. Het ligt vaak juist niet aan de ontvanger zelf.


begrijp je reactie , maar 5/6 modem resetten 5 minuten wachten , kijken of alle lampjes aangaan  enz . die standaard procedure kennen we in middels wel ( standaard call center oplossingen ) 

ergo hinderlijk en zeer zeker met een voetbal wedstrijd .

en als men dan met de winkel contact leg en je daar  in de wacht kamer wordt gedeponeerd , wat overigens 3 minuten duurde de omwisseling  mag ik concluderen dat het aan alle kanten rammelt qua service .

na de omwisseling geen heet kastje en geen storing .hoe moeilijk jan t zijn , na zoveel ergenis 

groet 


Reageer