Regelmatig alleen vage kleuren en wel normaal geluid. Na spanning van de ontvanger eraf halen en na 15 sec. weer aansluiten doorgaans weer normaal beeld. RARA. Wie heeft een idee wat dat kan zijn. Bedankt voor meedenken. Groeten..Romano.
Hallo
Â
Ik denk een software bug in de KPN TV + box.Â
Controleer ook je UTP kabel en HDMI kabel op breuken.Â
Controleer ook de instellingen van jou TV.Â
ARRIS tv-ontvanger. Recent een nieuwe geïnstalleerd. Ik zou de kabels kunnen vervangen. Maar toch vreemd dat ik gewoon beeld heb als ik de spanning er even afhaal, terwijl ik de andere kabels gewoon laat zitten. Maar het is het proberen waard. Bedankt voor je reaktie. Fijn weekend.
Recent een Arris. Dat kan dus alleen de VIP5202 zijn. Zet onder de instellingen voor beeld HDRÂ op UIT. En je zult geen waas meer over het beeld krijgen.Â
Alleen Netflix, Disney en HBO gebruiken HDR. Gebruik je die 2 via de kpn ontvanger zet het dan op automatisch.Â
Hallo PeterG. Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen. Ik heb al een andere HDMI kabel aangesloten, kijken of dat wat uit maakt. Fijne avond.
Groeten..Romano.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.