Skip to main content
Vraag

Reset op reset op reset

• March 28, 2026
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

@Erik van KPN 

Topic n.a.v. jouw reactie in ,,KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.219.1’’ !

Betreffende al die resets die aanbevolen worden als het systeem niet goed werkt.  [ik heb >40 jaar ervaring met auto’s]

HYPOTHETISCH !

Jij bent met je auto op weg naar je werk en die stopt er mee , dan bel je de garage en wordt je geadviseerd om de accupool eraf te halen voor een reset en ja hoor , de auto doet het weer.

De volgende dag laad de dynamo niet bij , weer krijg je het advies om de accupool te verwijderen.   

Je brengt de auto naar de garage en krijgt te horen , meneer . we hebben alles doorgemeten maar niets kunnen vinden.

Na 3 dagen werkt de verlichting niet meer , weer krijg je te horen dat de accupool er even af moet halen.

En zo kan de lijst ellenlang gemaakt worden.

Nu ben ik heel benieuwd of jij dit gezicht heb 😊 of na de zoveelste storing/hapering deze 😡.

Sommige klanten moeten teveel resets doen om het systeem goed te laten werken , ik kan dan ook heel goed  begrijpen dat sommige KPN klanten na het einde van hun abonnement 👋 tegen de KPN zeggen.

Ik hoop dat de KPN het ooit nog een keer alles goed op de rails krijgen maar eerst zien en dan pas geloven.

Antwoord op welk gezicht hoef je niet te geven , die is voorspelbaar.

2 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+9

Met jou hulp op de Ontwikkel afdeling komt dat vast en zeker goed. https://jobs.kpn.com en wij meden kpners zijn je dankbaar 💪

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 28, 2026

Wa schuift ut ?

Gekkigheid natuurlijk en ik heb van mijn 16e tot m’n 68 gewerkt , het is welletjes geweest.

Betreffende het hypothetische , dit soort oplossingen/opmerkingen zie je helaas ieder 1-2 uur wel voorbij komen omdat de klanten teveel meemaken met het systeem en/of de KPN zelf.