Skip to main content
Vraag

Reset pincode tool werkt nog steeds niet na jaar

• February 2, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Er gaat iets mis

Het lijkt erop dat de Reset pincode tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega’s. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?

paar jaar ?? en nee, ook in de app lukt het niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@zijksnor, goed dat je het aankaart. Heb je toch besloten om bij ons te blijven? 😊

Ik lees dat je dit met de pincode tool al langer ervaart. Voor de zekerheid heb ik een paar vragen aan je:

• Probeer je het via deze link?
  • Vervolgens moet je inloggen met jouw KPN ID, lukt dat wel?
  • Welke stappen heb je gehad voordat je deze foutmelding te zien krijgt?
  • En lukt inloggen op MijnKPN wel: zie je dan ook jouw eigen abonnement en gegevens?

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 4, 2025

inderdaad met die link, met googlen kom je daar ook uit, log ik  in vervolgens en zie mijn abonnementen staan, dan kan je een zelfgekozen code kiezen en krijg je de foutmelding 

via de mijn KPN app idem…

“Er ging iets verkeerd, probeer het opnieuw.”

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Sorry, mijn reactie is later dan mijn bedoeling was ​@zijksnor.

Toch nog even een checkvraag. Gebruik je toevallig een VPN? Zo ja, zet die eens uit en probeer de tool nog eens te gebruiken, lukt het dan wel? En je ziet dus wel jouw eigen abonnementen in MijnKPN, correct?

Als je trouwens snellere hulp nodig hebt met de pincode, dan kan je ook een belafspraak maken.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2025

ja alles staat in de app goed, geen vpn etc bedankt voor de bijdrage, denk dat het lage prio heeft bij KPN