Skip to main content
Vraag

Resterende programma’s dubbel getoond na verwijderen uit opname- of kijklijst TV+ app iOS

• April 20, 2026
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

Nadat ik een programma verwijder uit de opname- of kijklijst in de TV+ app voor iOS, dan worden sommige resterende programma’s dubbel getoond. Het maakt niet uit of ik dat verwijderen doe via het 3-puntjes menu, of via het detailscherm van het te verwijderen  programma.

Terug naar het vorige scherm en opnieuw selecteren van de lijst verhelpt het, het lijkt dus op een weergave probleem.

Ik heb dit gedrag gezien in de Kijklijst, de Opgenomen en de Geplande opname lijst, alle in Bekijk alles weergave.

Geconstateerd in TV+ app iOS v 08.91.02 - zowel op  iPad 17.7.10 als iPhone 26.4.1 - maar ik heb het ook al in eerdere app versies gemerkt.

Voorbeeld: 

(In kijklijst, voor verwijdering van Secret Garden):

(Na verwijdering van Secret Garden):

4 reacties

Hermanqwerty
Helper

Ik heb hetzelfde (al meer dan een jaar (?)), alleen wordt bij mij alles dubbel vertoond.

Na afsluiten van de app is bij volgende keer openen alles weer OK.

In gepland “Jezus Christ Superstar” :

Na verwijderen “Jezus Christ Superstar” alles dubbel vanaf eerst geplande opname :

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Wartywolfs & ​@Hermanqwerty, dat is wel vreemd gedrag van de TV+ app.  

Is het bij jou ook bij alle lijsten (KijklijstOpgenomen en de Geplande opnames) ​@Hermanqwerty Of enkel bij de Geplande opnames? Gaat het bij jou ook om een Apple apparaat? 

Hermanqwerty
Helper

Hallo ​@Wartywolfs & ​@Hermanqwerty, dat is wel vreemd gedrag van de TV+ app.  

Is het bij jou ook bij alle lijsten (KijklijstOpgenomen en de Geplande opnames) ​@Hermanqwerty Of enkel bij de Geplande opnames? Gaat het bij jou ook om een Apple apparaat? 

@Jeroen van KPN ;

Het is bij Opgenomen en Geplande opnames, kijklijst gebruik ik niet. 
Het doet zich voor op Apple IPad en Samsung GSM.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de toelichting. Ik geef het door aan de ontwikkelaars.