Skip to main content

Hallo,

afgelopen week is het contract verlengd en hebben we nieuwe tv kastjes gekregen. We zouden nog een brief krijgen hoe we de oude kastjes moeten retourneren maar tot op heden niets ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Ws met retoursticker?

 

vriendelijke groet,

Louise van Os

Hallo @Louisevanos ,

 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 

Doe er wel een briefje in met jouw gegevens. 
 

Bron: 

 


Hallo @Louisevanos 

Soms duurt het wat langer, maar je kan de apparatuur ook zelf terugsturen.

Gebruik de originele doos of een eigen doos. De doos geef je af bij een PostNL locatie.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Doe een briefje in de doos met je naam, adres en klantnummer, dan weet KPN waar het vandaan komt.

bron


Hallo,

afgelopen week is het contract verlengd en hebben we nieuwe tv kastjes gekregen. We zouden nog een brief krijgen hoe we de oude kastjes moeten retourneren maar tot op heden niets ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Ws met retoursticker?

 

vriendelijke groet,

Louise van Os

Ik zou het gewoon even afwachten, ja er zit inderdaad een retouretiket bij.  Soms duurt het  een paar dagen, soms langer dan een week. 


Dank! Ik weet genoeg! 😊


Reageer