Skip to main content

Monteur heeft afgelopen dinsdag al de kastjes meegenomen. 

Nu krijg ik een retour verzoek. 

Wat nu?

 

Mvg: G.Nijsingh 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Monteur heeft afgelopen dinsdag al de kastjes meegenomen. 

Nu krijg ik een retour verzoek. 

Wat nu?

 

Mvg: G.Nijsingh 

 

Bel morgen na 8 uur gratis 0800-0402

OF

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderator het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Bellen is idd de snelste optie en dat kan nu ook wel volgens mij op zondag


Bellen is idd de snelste optie en dat kan nu ook wel volgens mij op zondag

 

Alleen voor een storing en volgens mij is dit geen storing.

Zie ook hier. 

 

Telefoonnummer 0800-0402 gratis. 

Maandag tot / met vrijdag 08:00 uur - 20:00 uur (als ik het goed heb.

Zaterdag 08:00 - 17:00 uur (als ik het goed heb.

Voor storingen 24/7


Is voor iedere medewerker ‘een paar klikken’ in het systeem waar iedereen mee werkt (of er moet in een jaar van alles veranderd zijn…); 


Is voor iedere medewerker ‘een paar klikken’ in het systeem waar iedereen mee werkt (of er moet in een jaar van alles veranderd zijn…); Annet/Must

 

??

Wat wil je hiermee zeggen?

Ik denk ook wel dat de klantenservice dit snel kan oplossen, maar die zijn pas morgen vanaf 8 uur bereikbaar.

En ik denk dat dat voor @Molshoop geen probleem is.

Hij / zij kan ook het profiel zo compleet mogelijk invullen en wachten op een moderator (KPN medewerker). I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.


Jeetje… Ik wil er alleen maar mee zeggen dat 0800-0402 nu ook wel bereikbaar is voor dit soort ‘dingetjes’ en dan is het opgelost. Fijne zondag nog!


Als het goed is heb je de werkbon getekend van de monteur, je hebt een kopie daarvan in je e-mail gehad. Daarop staat precies wat je hebt ingeleverd. Kijk even of het klopt wat erop staat. 
Als dit zo is, dan is er niks aan de hand. 
 

Waarschijnlijk is de communicatie elkaar net gekruist in jouw geval omdat je het aan de monteur hebt meegegeven.


Hallo @Molshoop, mocht je nog geen contact gehad hebben met de klantenservice, vul dan even jouw forumprofiel in. Vervolgens geef ik hier aan in de administratie dat de tv-ontvanger(s) destijds al meegenomen zijn door de KPN monteur.