Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. Ik kijk via de app (op de smart tv) alleen rtl4 geeft problemen. Beeld dat stil staat geluid dat uit fase loopt. Heel vreemd. Schakel je naar een ander kanaal is het goed ga ik terug naar rtl4 is het weer slecht. Volgens mij is rtl4 gewoon in een slechter formaat beschikbaar.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Wouter28! Dat dit alleen op RTL 4 voorkomt is wel wat apart. Is het probleem (tijdelijk) weg als je de app opnieuw installeert? Wil je ook laten weten of je de app handmatig afsluit voor je overschakelt naar een andere app?

Laat als laatste ook weten welk merk en type je tv is. 🙂

 


We hebben dit probleem op alle tv’s sinds we de nieuwe tv ontvangers en v12 hebben geïnstalleerd. App opnieuw erop zetten werkt niet. Is er een oplossing voor?


App geforceerd eindigen helpt misschien even maar het is toch raar dat het alleen rtl4 is. Op de iPhone niet maar op de Android tv wel.


We hebben dit probleem op alle tv’s sinds we de nieuwe tv ontvangers en v12 hebben geïnstalleerd. App opnieuw erop zetten werkt niet. Is er een oplossing voor?

De ontvanger maakt de app toch overbodig op de tv's met ontvanger?

Het is geen algemene storing. Staat hier nu al 7 minuten op RTL4 te spelen. Android-TV app.

App al eens verwijderd en opnieuw uit de Play Store gehaald?


Volgens mij moet de app de ontvanger overbodig maken.


Volgens mij moet de app de ontvanger overbodig maken.


ik zal vanavond de app eens opnieuw installeren. Maar die updates komen normaal toch gewoon automatisch?


Volgens mij moet de app de ontvanger overbodig maken.

Nee hoor. En zeker niet voor de beeldkwaliteit en mogelijkheden. 

Via de app kan je bijvoorbeeld geen opnames van oa BBC First kijken. 

Je krijgt in ieder geval één ontvanger voor de meest gebruikte tv. Die ontvanger zou ik zeker gebruiken. Meer mogelijkheden, radiozenders, betere beeldkwaliteit. 

En vanaf 2 ontvangers is opnemen ook nog eens gratis. 


Ik weet hoe kpn daar in staat. Het is een beta app maar ik vergelijk de app met andere apps. En ik hoop dat jullie soort problemen weten op te lossen. Ik gebruik het alleen om tv te kijken en zelfs een tv programma terugkijken of even pauzeren werkt al slecht en doe ik eigenlijk nauwelijks. Dat je na dat een programma afgelopen is bijv een half uur moet wachten om terug Te kunnen kijken is matig. Dus ik beperk met tot de basics en dat is gewoon normaal basis tv kijken en dat werkt al niet altijd lekker. 
 


We hebben dit probleem op alle tv’s sinds we de nieuwe tv ontvangers en v12 hebben geïnstalleerd. App opnieuw erop zetten werkt niet. Is er een oplossing voor?

De ontvanger maakt de app toch overbodig op de tv's met ontvanger?

Het is geen algemene storing. Staat hier nu al 7 minuten op RTL4 te spelen. Android-TV app.

App al eens verwijderd en opnieuw uit de Play Store gehaald?

Het duurt soms wel een uur. Het is niet altijd maar als het eenmaal fout gaat blijft het fout gaan zelfs na het schakelen maar een andere zender.


Net opnieuw geïnstalleerd. Meteen weer een error. Stream niet gevonden en geluid van twee kanalen loopt door elkaar. 
ik hou nog in de gaten of rtl4 het goed doet.


Bij Ziggo melden ook sommige klanten problemen met het kijken naar RTL4 via Ziggo GO, Wellicht een aanvoerprobleem.


Ja zoiets denk ik ook maar tegelijkertijd op de iPhone kijken en daar loopt het dan wel goed.


@Wouter28 als het over 2 dagen nog niet goed gaat, laat het dan hier weten. Dan zet ik het voor je door!


Hier idem via de mobiele app. Elk kanaal doet het behalve die van RTL (maakt niet uit welk # van RTL). Allemaal krijg ik de boodschap "Video kan niet laden".


Even getest met de Android telefoon. RTL4 en 7 doen het hier. Rest niet gecheckt. 

Heb je Android of Apple @Jordi Rondeel ?


Ook Android hier. Gek! Zal de app even opnieuw installeren, wellicht helpt dat..


Hi @Jordi Rondeel. We hebben hier die dag wat meer signalen binnen gekregen. Dat kwam sporadisch voor bij verschillende mensen. Wel moet het ondertussen ook zijn opgelost. Wil je dat hier bevestigen?