Skip to main content
Beantwoord

RTL4 kijken met noodpakket Digitenne

• July 14, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik wil rtl4 kijken met digitenne noodpakket 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Philomenamom ,

Dat is mogelijk. Heb je de ontvanger al een keer een kwartiertje aangehad op NPO 1? Dan kan er een activatiesignaal binnengehaald worden. 

Werkt dat niet? 

Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen een Digitenne-ontvanger activeren. Ik neem dan wel aan dat je via de klantenservice zo’n ontvanger hebt ontvangen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Hallo ​@Philomenamom ,

Dat is mogelijk. Heb je de ontvanger al een keer een kwartiertje aangehad op NPO 1? Dan kan er een activatiesignaal binnengehaald worden. 

Werkt dat niet? 

Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen een Digitenne-ontvanger activeren. Ik neem dan wel aan dat je via de klantenservice zo’n ontvanger hebt ontvangen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Philomenamom. Welkom op de community! Kan je inmiddels al naar RTL4 kijken op de Digitenne ontvanger?