Skip to main content

Ik was bij een vriendin die net zoals ik in Krimpen aan den IJssel woont.

Tot mijn grote verbazing zag ik in de zenderlijst dat zij niet RTV Krimpenerwaard kan zien.

Hier begrijp ik niets van. Krimpen aan den IJssel is een zelfstandige gemeente maar ligt in de Krimpenerwaard.

De lokale televisiezender RTV Krimpenerwaard geeft regelmatig nieuws door uit onze regio en gemeente met leuke programma ‘s en verslagen.

Een dorp verder “ Krimpen aan de Lek”  geeft KPN wel RTV Krimpenerwaard door. Waarschijnlijk omdat deze kern onderdeel is van de gemeente Krimpenerwaard. 

Maar beste KPN medewerkers; Krimpen aan den IJssel ligt in het gebied Krimpenerwaard, al honderden jaren. 

Ontneem a.u.b. de vele Krimpenaren niet het nieuws uit onze streek en geef RTV Krimpenerwaard door in Krimpen aan den IJssel.

U doet hier veel Krimpenaren een groot plezier mee. 

Los hiervan vind ik KPN erg karig met het doorgeven van lokale zenders. Waar Ziggo er zo een stuk of 15 lokale zenders doorgeeft mag de KPN klant een dansje maken als er 1 lokale zender wordt doorgegeven.

Bij ons in Krimpen aan den IJssel dus GEEN ENKELE! 

of is KPN gewoon te star? 

 

 

Dit is bijna een herhaling van dit topic bij Ziggo.

Dat zal weinig met starheid te maken hebben. Lokaal is natuurlijk lokaal.

Ik weet uit mijn Telfort tijd dat we toen ook veel meer lokale omroepen hadden want die werden via DVB-C doorgegeven. We hebben  nu alleen uit naburige gemeenten wat aanbod. Onze eigen gemeente heeft/had alleen een lokale radio kanaal.

 

 


@Wewa

Vertel eens: Heb jij mogelijk banden met die radiozender RTV Krimpenerwaard? 
 

Ik vraag mij dat af omdat je hier al jaren mee bezig bent bij verschillende providers. 


Ik heb geen enkele band met ern lokale omroep 


Reageer