Skip to main content

Kan ik mijn Salora soundbar SBO680 koppelen aan de afstandsbediening van KPN+ (t4hu2115). Ik wil graag radio kunnen luisteren zonder de tv aan te hoeven hebben en het geluid bedienen met de kpn afstandsbediening. Ik kan de code hiervoor nergens vinden.

de soundbar in nu verbonden met HDMI arc en met de kpn box met optical

Beste @Kees van Steenbergen, goede vraag! Je kunt in onderstaande artikel alles lezen over het koppelen van de TV+ Box. Of het lukt met dit merk Soundbar, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze staat niet tussen het lijstje met codes op kpn.com/hc. Je kunt proberen om andere codes te gebruiken. 

 


Beste Marcia,  dank voor je antwoord, maar dan ben ik wel lang bezig want ik heb geen idee welke codes ik allemaal zou moeten proberen. Ik had gehoopt dat KPN met de mogelijke codes gaat komen. Is het überhaupt mogelijk om te koppelen.  Kan KPN dit onderzoeken.


Als het al ondersteund zou worden zou dat alleen voor de volume knoppen zijn. Aan en uit zetten van een audio systeem moet alsnog met diens eigen afstandsbediening. 

Salora audio wordt niet ondersteund door het merk Tech 4 All, wat de afstandsbediening levert. Dus zul je ook het volume met de salora afstandsbediening moeten doen.Â