Hallo,
Al een aantal jaren kamp ik met een storing na gebruik van de KPN app van de digitale televisie op de Samsung the Frame. Deze storing komt dan in beeld;
Kan de pagina niet laden. https/smarttv.interactievetv.nl/v/abeltje/build/samsung-tizen-default/index.html?bust=1.9.6&bust=2.2.2 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe URL verplaatst
Op eerdere forums is dit al eerder aangegeven, echter tot nu toe heb ik iedere keer na het kijken van digitale televisie en ik de tv uit en aan zet weer bovenstaande storing. Enige manier om dit op te lossen is de gehele tv van de netspanning afhalen, opnieuw opstarten en dan doet de app het weer.
Zacht gezegd frustreert dit enorm en de klantenservice zegt dat ze er niks aan kunnen doen en via dit forum het opgelost moet worden.
Ik hoor graag wat een passende oplossing gaat worden. In de tussentijd heb ik voorgesteld (aangezien dit probleem al drie jaar duurt) dan een tv ontvanger bij te plaatsen die werkt via bluetooth (omdat de ontvanger achter een kast is weggewerkt) echter moet ik dan eerst een nieuw KPN abonnement afsluiten, bijbetalen en dan pas mag ik een bluetooth ontvanger. Ik dacht dat KNP klantgericht was, maar dat heb ik helaas mis…..