Skip to main content
Beantwoord

Samsung Tv geluid zowel via de tv als via Google Hub

• July 28, 2024
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik wil graag dat mijn echtgenote geluid krijgt via de Samsung TV en ik via een Google Hub of via Buds vm mijn gehoorverlies.

Kijk TV via KPN + box.

gr.

Beste antwoord door PeterG

Hoi @Skippy46. Welkom op de community. Zover ik weet is dit niet mogelijk. Wellicht dat dit mogelijk is met een audiosplitter, maar die garantie durf ik niet te geven. Misschien dat @PeterG een antwoord heeft hierop? 

Dit kan denk ik wel. 

Beschikt de Google hub over een optische ingang dan zou ik 'm op de optische uitgang van de Samsung aansluiten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Skippy46. Welkom op de community. Zover ik weet is dit niet mogelijk. Wellicht dat dit mogelijk is met een audiosplitter, maar die garantie durf ik niet te geven. Misschien dat @PeterG een antwoord heeft hierop? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 31, 2024

Hoi @Skippy46. Welkom op de community. Zover ik weet is dit niet mogelijk. Wellicht dat dit mogelijk is met een audiosplitter, maar die garantie durf ik niet te geven. Misschien dat @PeterG een antwoord heeft hierop? 

Dit kan denk ik wel. 

Beschikt de Google hub over een optische ingang dan zou ik 'm op de optische uitgang van de Samsung aansluiten.