Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV verkleinde app

• November 22, 2025
  • 9 reacties
  • 164 keer bekeken

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Goedendag,

Ja heb gezocht en gevonden, maar 11 maanden geleden werd voor het laatst gezegd dat er aan een oplossing gewerkt zou worden. 

Wat is hiervan de status?

Is het eerlijke antwoord dat hier niets mee gedaan wordt omdat de focus op een nieuwe app ligt voor de Samsung?

Tegen mij mag je eerlijk zijn :)

Fijne avond. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Rowi. Goed dat je dit nog even navraagt. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat dit nog opgelost gaat worden, De focus ligt op de nieuwe app. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik wil je wel een eerlijk en duidelijk antwoord geven.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 23, 2025

Hallo ​@VanderSterre ,

Het klopt dat de oude app voor jouw TV gaat vervallen op het moment dat de nieuwe TV+-app beschikbaar komt. Logisch dat alle aandacht daarheen gaat. Je kunt je trouwens aanmelden als tester: 

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 23, 2025

Dat heb ik al gedaan. Vroeg me echter wel af na een jaar wat er gedaan zou zijn. That’s all. 

• November 23, 2025

Doel je op het hier genoemde probleem betreffende het niet volledige scherm gebruik. Daar zal weinig tot niets aan zijn gedaan. Bij mijn weten is voor de huidige Tizen app al vrij lang geen update meer uitgebracht. In heel 2025 zijn er alleen updates uitgerold voor de AndroidTV app niet voor Tizen of Webos van LG.

Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk niet logisch blijkens de laatste reacties is de test voor de nieuwe Tizen app nog niet eens begonnen. Nu KPN ook abonnementen zonder tv ontvanger aanbied moet de huidige Tizen app natuurlijk wel goed werken.

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 23, 2025

Ja die inderdaad. 

Wees dan open en eerlijk en zeg dat dit niet meer opgelost gaat worden. Nu laat je mensen een jaar in afwachting. 

• November 23, 2025

Ja die inderdaad. 

Wees dan open en eerlijk en zeg dat dit niet meer opgelost gaat worden. Nu laat je mensen een jaar in afwachting. 

Ondervind je dit probleem zelf ook is dat de reden van dit topic?

VanderSterre
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 23, 2025

Ja die inderdaad. 

Ondervind je dit probleem zelf ook is dat de reden van dit topic?

:) uiteraard. Ik zie dit niet als Facebook om negativiteit te spuien hahaha

Ervaar dit ook en ging dus op zoek hier en kwam toen op een gesloten topic van een jaar geleden die eindigde dat er naar een oplossing gekeken zou worden. 

Daarnaast ook aangemeld als tester voor de nieuwe app voor Samsung. 
Die is er nog niet en ook dus nog geen oplossing voor dit probleem. 

• November 23, 2025

Het was  uit je start bericht namelijk niet duidelijk op te maken wat nu de reden van dit topic was. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 23, 2025

Voor mij wel duidelijk. Dacht dat ik hier ook al gereageerd had, maar kennelijk vergeten te plaatsen.

Ik ga ervan uit dat de huidige problemen niet opgelost gaan worden in de Samsung app.

• Beeld op sommige modellen te klein. Vooral The Frame modellen.
  • 'Straks' ontbreekt in minigids en op startscherm. 

Zelf heb ik in 2022 al een Android-TV kastje op m'n Samsung uit 2019 aangesloten. Ik was wel klaar met Tizen. 

Sinds april 2023 gebruik ik TV+ met het Android-TV kastje van kpn.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Hi ​@Rowi. Goed dat je dit nog even navraagt. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat dit nog opgelost gaat worden, De focus ligt op de nieuwe app. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik wil je wel een eerlijk en duidelijk antwoord geven.