Skip to main content

Sinds half oktober 2015 hebben wij interactieve tv en internet van KPN.

Sinds die tijd dus nu al 4 jaar !!!! ervaren wij problemen. Problemen met doorspoelen, pauzeren, hervatten, opnames bekijken, kastje dat spontaan uitgaat.

Enkele keren een korting gehad op de maandelijkse rekening. 

Echter hoor ik net via de chat dat er GEEN ENKELE aantekening van klachten in jullie systeem staat. Ook niet dat er heel vaak monteurs geweest zijn bij ons. Ook niet dat alles reeds gecheckd en vervangen is door jullie !!! Ook vernam ik dat er, behalve 1x korting op het opnemen pakket, niks te te vinden is over eerdere kortingen. Hoe dan???

Nu komt er vanmiddag WÉÉR een monteur om te kijken wat er aan de hand is, allemaal kosten die door jullie gemaakt moeten worden terwijl er al zoooo vaak zo veel verschillende monteurs bij ons geweest zijn!!!

Wij eisen een korting!!!

U heeft liever korting dan een goed product?? Bijzonder!!


Wij willen gebruik blijven maken van de leuke extra's die geboden worden als men ook mobiele abonnementen heeft bij KPN. Als u niet weet hoe de vork in de steel zit, reageer dan niet


Hoi @Martine1985 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je diensten niet goed werken. Het is onze insteek om dan de problemen te verhelpen. Een korting is hierin niet gebruikelijk.

Het komt uiteraard wel eens voor dat we een coulance verlenen als zaken al lang spelen maar kortingen geven we hier doorgaans niet voor. Is de monteur al geweest? 


Bijzonder, we hebben 2 keer korting gekregen een aantal jaar geleden als coulance.

Ik wilde een klacht indienen om coulance aan te vragen maar dit kon niet omdat er sinds een paar dagen weer een bon open staat? Er komt voor de zoveelste keer volgende week een monteur om iets te proberen. Hierna wordt de bon afgesloten als het probleem over is of niet lijkt me. Dan pas zou ik een klacht kunnen indienen?

Wij willen ongeacht of het volgende week is opgelost, coulance voor de afgelopen VIER jaar met klachten! Kunt u dit in gang zetten Erwin_?


Ik vrees van niet, @Martine1985 . Maar uiteraard wil ik wel graag even meekijken. 

Wat ik er nu van begrijp, is dat er een monteur gepland staat. Dat lijkt me ook belangrijk aangezien jij een technisch probleem hebt. Het doel van KPN is om jou storing te verhelpen. Als blijkt dat jij al lang last hebt van een storing en je hebt hier melding van gemaakt en wij zijn in gebreke gebleven wordt het een ander verhaal. Dan kunnen we  aan een coulance denken. Het fijne weet ik er uiteraard nog niet van.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Ik heb mijn profiel aangevuld.

Gezien uw tekst, gaan wij er vanuit coulance te ontvangen.


Dank voor de gegevens, @Martine1985 .

Ik betreur dat jij veel storing hebt gehad. Als ik nu in het centrale systeem kijk zie ik een recente notitie van een collega. Die heeft voor jou een monteur aangestuurd. 

Verder heb ik geen geschiedenis van klachten kunnen ontdekken. Hoe dit komt weet ik niet. Maar het is wel mijn houvast. 

Zoals gezegd,  KPN wil graag een storing oplossen. Als een storing blijft aanhouden en er is geen oplossing, is het soms raadzaam om naar alternatieven te kijken. ( televisie uit je pakket en alternatieve aanbieder?)  We maken er geen gewoonte van om dan kortingen te geven en daar zie ik ook niks van terug. 

Ik hoop dat de monteur jullie storing kan verhelpen. Zo te zien, komt die vandaag. 


Dus omdat wij zelf geen logboek hebben bijgehouden van alle storingsmeldingen en bezoekjes van monteurs etc. en jullie de historie wissen, worden wij benadeeld. Ik heb reeds uitgelegd waarom wij bij KPN willen blijven. Zoek maar een andere provider zodat wij (KPN) niet hoeven te compenseren omdat kpn het probleem niet kan oplossen, dit is echt zeer klantonvriendelijk! 

 


Ik volg het toch niet helemaal, Martine. Je meldt een storing en hierop sturen wij een monteur. Ons hoofddoel is dan toch de storing verhelpen? Dit lijkt mij de meest klantvriendelijke oplossing. Helaas kan ik van jou geen lange historie van issues vinden en los daarvan is het niet ons doel om een storing ‘af te kopen’. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.