Skip to main content
Beantwoord

Schokkend beeld TV+ bij opnames en terugkijken

• April 11, 2025
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik baal er ontzettend van overgestapt te zijn naar TV + wat een slecht product! , het beeld van terug kijken en opnames schokt om de haverklap, het is echt waardeloos! 
en ja ik heb een V10. KPN jullie presteren ondermaats!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@JR73 ,

Niet langer afwachten. Want dit is niet normaal. Vraag de klantenservice om een omruil van jouw ontvanger. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@JR73,

hoe is de tv+ box aangesloten met de V10, bekabeld, WiFi of DVS? 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JR73 . Wat jammer om dat te lezen.  We hebben duizenden klanten die naar volle tevredenheid gebruik maken van de tv dienst. Dat moet bij jou ook lukken, lijkt me.

Kun je de vragen van ​@Dennis Overbeek  beantwoorden? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

Beste ​@JR73,

hoe is de tv+ box aangesloten met de V10, bekabeld, WiFi of DVS? 

Even voor de duidelijkheid, ik ben sinds 2011 t/m 2015 ecalatie/osm monteur voor KPN geweest.

Dus ga me niet aankomen met hoe je je tv hebt aangesloten. Natuurlijk sluit ik alles bekabeld aan, ik vertrouw niet op jullie wifi en al helemaal niet op de dvs systemen!

Als KPN monteur sloot ik alles bekabeld aan .

Bij mij thuis dus ook ook alles op cat 6 of 6a.

Ik heb een v10 router, tv beneden bekabeld aangesloten , tv boven nu even uit nood op de wifi lopen, aangezien ik herstellende ben van een operatie, zodra ik hersteld ben word hij boven ook met cat 6a aangesloten!

tv+ kastje moet ik wekelijks 3 a 4 herstarten (power cycle geven) dit zou niet nodig moeten zijn .

verder heb ik een zwarte genexis NT (oud model) voor tv+ abonnement nooit problemen  nu aan de lopende band.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2025

Ik ben er nu helemaal klaar mee, die tv+ loopt continue vast of is traag als dikke stront door een rietje heb je een 1 gb acc en dan nog steeds problemen met die KPN rommel!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2025

En weer schokkend en haperen beeld geluid, niet te doen !

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@JR73 ,

Niet langer afwachten. Want dit is niet normaal. Vraag de klantenservice om een omruil van jouw ontvanger. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Erwin van KPN
Moderator

@JR73  Ik sluit me bij het advies van ​@Noordzee  aan. Deze Community is met name bedoeld als plek waar klanten elkaar helpen. De zaken die jij beschrijft verdienen analyse door de helpdesk. 

Ik zou idd een terugbel afspraak maken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

En dan uitkomen bij een stel prutsers die ik moet vertellen wat ze moeten doen. Ik zou door de TD gebeld worden en dat is nooit gebeurt.

Ben zwaar teleurgesteld  door KPN + tv zo bizar slecht. Android kastje die uitvalt uit het niets continue vastlopen, tis erg traag .

En voor die problemen moet ik een servicedesk bellen die zelf niet begrijpen waar men mee bezig is?

Erwin van KPN
Moderator

Ik weet natuurlijk niet wie je gesproken hebt maar ik kan je verzekeren dat we daar ook hele bekwame mensen hebben zitten. Ik denk dat het wel de beste optie voor jou is want de problemen die je beschrijft zijn volgens mij prima op te lossen met behulp van een bekwame collega.